DIGITALNE POČETNICE

U HRVATSKOJ NEMA NIJEDNE DIGITALNO NAPREDNE ŠKOLE, ALI NI NEOSVIJEŠTENE Istraživanje pokazalo nizak stupanj tehnološke osviještenosti u školama

Ilustracija
 Mario Todorić / Hanza media

U sklopu pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, tijekom proteklog je mjeseca provedena evaluacija razine digitalne zrelosti u 10 % hrvatskih osnovnih i srednjih škola. Rezultati pokazuju kako našim školama predstoji još puno posla po ovom pitanju jer su na skali od 1 (digitalno neosviještene škole) do 5 (digitalno zrele škole), naše škole dobile prosječnu ocjenu 2 što ih svrstava u kategoriju – digitalnih početnica.

Među 151 evaluiranom školom nema nijedne digitalno napredne ni digitalno zrele škole, ali isto tako nijedne digitalno neosviještene škole. Velika većina škola (82 %) spada u digitalne početnice, dok se otprilike svaka peta škola može smatrati zlatnom sr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 08:58