Googleov servis za prikazivanje video sadržaja YouTube po prihodima je već prestigao neke od većih svjetskih televizija a polako se približava najvećima - prema izvješću eMarketera, u 2014. prihodi im dosežu 5,6 milijardi dolara.
Impresivan godišnji rast od 51 posto još je impresivniji kada se usporedi s rezultatima konkurenata. Recimo, omiljena kabelska televizija AMC Networks - autor hit-serija kao što su “Breaking Bad” ili “Walking Dead” i u čijoj su mreži AMC, IFC, WE tv, Sundance Channel te IFC Films studios - u zadnjem kvartalu imala je prihode od 395 milijuna dolara, što bi na godišnjoj razini bilo 3,5 puta manje od YouTubea.
Jači od ESPN-a
Kada se YouTube usporedi s gigantom poput ESPN-a, stvari stoje ovako: ESPN je 2013. zaradio 10 milijardi dolara, a čak 6...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....