NAJVEĆI INTERNETSKI FENOMEN

YouTube: Kako je 5-godišnjak postao moćniji od televizije

 AFP
Vlasnici YouTubea uložili su 11 milijuna kuna u svoj portal, a godinu i pol kasnije prodali su ga za 1,65 milijardi dolara
Vlasnici YouTubea uložili su 11 milijuna kuna u svoj portal, a godinu i pol kasnije prodali su ga za 1,65 milijardi dolara

RIM - Prije samo pet godina, u travnju 2005., trojica prijatelja, uposlenih u Paypalu - Steve Chan, Chad Hurley i Jawed Karim - odlučili su pokrenuti dotad neviđen biznis na Webu: YouTube, mjesto gdje će svatko moći ukrcati svoj video da ga vide i drugi.

Malo mjeseci potom, u studenome te iste 2005., Sequoia Capital je u njihovo poduzeće uložio više od 11 milijuna dolara. Samo godinu i pô kasnije mogli su to prodati, i prodali su, Googleu za lijepih 1,65 milijardi dolara. Ciljajući srednjoročno: tek bi ove godine za Googleove vlasnike Sergeja Brina i Larryja Pagea YouTube mogao postati financijski pozitivan - ako ih ne opelješe sudski sporovi.

Dobitna kombinacija

Dakle, YouTube bi mogao vratiti uloženo i donijeti zaradu tek u godini kada bi onome tko bi htio pogledati sve što su...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 19:20