Revije namijenjene muškarcima najčešće su skromnije od onih za dame, no ove sezone na milanskim pistama primjećujem kako i modne prezentacije “za njega” postaju sve upečatljivije.
Sve počinje dobrom uvertirom na sada već kultnom modnom sajmu Pitti Uomo koji se održao sedamdeset i osmi put u Firenci. Zadnja objava za tisak sadržavala je zaključak o većem odazivu “buyera”: točnije njih 19.200, što je povećanje za 6,5 posto u odnosu na proteklu godinu. Takve brojke razaraju crne oblake koji su se nadvili nad modnom industrijom te odaju dojam buđenja modne scene iz recesije. Revija koja je poslužila za krešendo sajma, ali i ujedno i kao zagrijavanje za Milanski modni tjedan, svakako je ona Rafa Simonsa za brand Jil Sander. Naime, nakon pet godina za kormilom dotične tvrtke Raf je s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....