'IMATE LI NAŠU KARTICU'

Trgovci bilježe svaki kupljeni artikl i stvaraju profil IDEALNOG KONZUMENTA: Glavna meta najvećih trgovačkih lanaca postale su TRUDNICE

Trgovci imaju svoje timove koji razrađuju taktike za pridobivanje mušterija
Trgovci imaju svoje timove koji razrađuju taktike za pridobivanje mušterija

Imate li našu karticu? Nemate? Želite li je imati? Ispunite samo ovaj upitnik i poslat ćemo vam je poštom - ovih nekoliko rečenica uobičajena je praksa na svakoj blagajni dućana svih većih trgovačkih lanaca. Oni vama karticu i nakon određenog broja sakupljenih bodova popuste, obavijesti na e-mail o akcijama, manju cijenu na određene artikle i slične pogodnosti, a vi njima - vjernost. No, iza kartice za određeni trgovački lanac krije se i mnogo više, posebno kad se radi o svjetskim lancima.

Statistika osobnosti

U SAD-u istraživanje kupovnih navika i statistike o kupcima do kojih se dolazi proučavanjem vaših osobnih podataka, ali i kupovnih navika postalo je prava znanost na kojoj rade vrhunski stručnjaci za marketing, statističari i matematičari i poznata je pod pojmom - neu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 19:47