INSTANT USPJEH

TRIK KOJI ĆE VAM POMOĆI DA VAS PRI UPOZNAVANJU ODMAH ZAVOLE Ugledni psiholog otkriva koliko je malo potrebno da se svidite baš svima

 iStock

U knjizi 'Thinking, Fast and Slow', psiholog Daniel Kahneman razradio je temu halo efekta, piše Independent.

Riječ je o pojmu koji označava situaciju kada na temelju jedne poznate karakteristike određene osobe, zaključujemo druge karakteristike koje nam nisu nimalo poznate.

Dakle, halo efekt nastaje na temelju pretpostavki koje osoba stvara. Posljedica toga često je ignoriranje takvih osoba i neuvažavanje njihovog mišljenja i vrijednih karakteristika. Upravo zbog halo efekta stvaraju se mnogobrojne predrasude koje su ključne u komunikaciji između zaposlenika na radnim mjestima. Posljedično, dolazi do nesporazuma, nerazumijevanja i neuspjeha, kako na razini pojedinca tako i na razini cijele poslovne organizacije.

Time dolazimo do zaključka da je prvi dojam posebno važan jer redos...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 12:59