VELIKA ŠKRTICA

Vrijedi li vaša lojalnost banci ipak malo više od vezice za mobitel?

Samo RBA i Erste banka svojim su klijentima ponudile sustav nagrađivanja u kojem bodove doista mijenjaju za kune i troše na artikle po izboru u dogovorenim trgovinama
 Ranko Šuvar / HANZA MEDIA
Samo RBA i Erste banka svojim su klijentima ponudile sustav nagrađivanja u kojem bodove doista mijenjaju za kune i troše na artikle po izboru u dogovorenim trgovinama

Danas je odanost kupaca toliko važna da samo čekam kad će moja kvartovska ćevabdžinica pokrenuti loyalty program.

Svaki kupljeni šiš ćevapi ili pljeskavica - 10 bodova.

Za sakupljenih 300 dobivaš majicu “pečenjarnica Jarun”, privjesak za ključeve ili besplatni somun.

Srijedom popusti za umirovljenike, četvrtkom studentima uz pljeskavicu besplatno mala cola.

Mislim, zašto ne, kad se sličnom nagradnom “navlakuškom” logikom vode puno ozbiljnije, bogatije, uspješnije - pa čak i internacionalne kompanije?

Prema istraživanju Colloquya, američke udruge koja okuplja predstavnike loyalty industrije, prosječno američko kućanstvo lani je bilo član 29 loyalty programa, od kojih je aktivno bilo u njih 12.

To je vjerojatno više od broja knjiga koje tijekom desetljeća posude u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 22:40