Danas je odanost kupaca toliko važna da samo čekam kad će moja kvartovska ćevabdžinica pokrenuti loyalty program.
Svaki kupljeni šiš ćevapi ili pljeskavica - 10 bodova.
Za sakupljenih 300 dobivaš majicu “pečenjarnica Jarun”, privjesak za ključeve ili besplatni somun.
Srijedom popusti za umirovljenike, četvrtkom studentima uz pljeskavicu besplatno mala cola.
Mislim, zašto ne, kad se sličnom nagradnom “navlakuškom” logikom vode puno ozbiljnije, bogatije, uspješnije - pa čak i internacionalne kompanije?
Prema istraživanju Colloquya, američke udruge koja okuplja predstavnike loyalty industrije, prosječno američko kućanstvo lani je bilo član 29 loyalty programa, od kojih je aktivno bilo u njih 12.
To je vjerojatno više od broja knjiga koje tijekom desetljeća posude u...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....