Ovog ponedjeljka u Dječjem domu Zagreb, završio je operativni dio ovogodišnje Nacionalne kampanje borbe protiv menstrualnog siromaštva, “Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu“. Kampanju je proveo brand menstrualnih uložaka Libresse, zajedno s partnerima Ministarstvom rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i CROATIA poliklinikom.
Od svakog su prodanog proizvoda odvojili 20 centi kako bi osigurali godišnju zalihu menstrualnih uložaka za 1100 djevojaka i djevojčica smještenih u udomiteljske obitelji ili dječje domove. Za kraj kampanje svi su donacijski paketi dostavljeni na njihove adrese.
Prema istraživanju Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. čak 33 posto žena u Hrvatskoj prisiljeno je štedjeti na ulošcima, 10 posto njih nije...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....