ZAVRŠILI KAMPANJU

Djevojkama iz domova podijelili godišnju zalihu uložaka: ‘Svaka treća žena mora štedjeti na njima‘

Akcija dijeljenja uložaka siromašnim djevojkama

 Press/
Čak 3,6 posto žena za zaustavljanje krvarenja koristi gaze, čarape ili pelene jer si ne mogu priuštiti osnovne menstrualne potrepštine
Čak 3,6 posto žena za zaustavljanje krvarenja koristi gaze, čarape ili pelene jer si ne mogu priuštiti osnovne menstrualne potrepštine

Ovog ponedjeljka u Dječjem domu Zagreb, završio je operativni dio ovogodišnje Nacionalne kampanje borbe protiv menstrualnog siromaštva, “Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu“. Kampanju je proveo brand menstrualnih uložaka Libresse, zajedno s partnerima Ministarstvom rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i CROATIA poliklinikom.

Od svakog su prodanog proizvoda odvojili 20 centi kako bi osigurali godišnju zalihu menstrualnih uložaka za 1100 djevojaka i djevojčica smještenih u udomiteljske obitelji ili dječje domove. Za kraj kampanje svi su donacijski paketi dostavljeni na njihove adrese.

Prema istraživanju Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. čak 33 posto žena u Hrvatskoj prisiljeno je štedjeti na ulošcima, 10 posto njih nije...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 19:09