FITNESS ZA ZALJUBLJENE

DONOSIMO VAM SNIMKE SVIH VJEŽBI! Naš bračni par osmislio novi program: Pogledajte kako treninzi mogu biti seksi i romantični

    AUTOR:
    • Petra Plivelić

  • OBJAVLJENO:
  • 18.01.2019. u 21:38

Zagreb, 140119.
Zavrtnica.
Firste fitness Zavrtnica.
Vjezbe.
Na fotografiji: Monika i Sandi Imerovic, treneri.
Foto: Biljana Blivajs / CROPIX
Biljana Blivajs / CROPIX

Monika i Sandi Imerović

 

Oni su supružnici, ljubavnici, najbolji prijatelji, trening partneri, poslovni suradnici - Monika i Sandi Imerović rijetko se odvajaju jedno od drugog.

- Od svega, najbitnija je ljubav, jer sve se ostalo rodilo iz ljubavi i s ljubavlju smo nastavili raditi - ističe Monika, certificirana instruktorica fitnessa.

- Na svim poljima odlično funkcioniramo, osim što u poslu postoje neke različitosti oko kojih se možda nećemo sto posto složiti - dodaje 35-godišnji Sandi, svjetski i višestruki državni prvak u body buildingu i također instruktor fitnessa.

Dok Monika više vremena posvećuje detaljima za koje smatra da u konačnici čine veliku razliku, Sandi je brži i efikasniji, objašnjavaju. Već su punih šest godina u braku, a Monika se prisjetila kako je sve krenulo.

Zagreb, 140119.
Zavrtnica.
Firste fitness Zavrtnica.
Vjezbe.
Na fotografiji: Monika i Sandi Imerovic, treneri.
Foto: Biljana Blivajs / CROPIX
Biljana Blivajs / CROPIX

Monika i Sandi Imerović

 

Nije se javljao

- Davno nas je negdje u prolazu upoznao zajednički prijatelj.

Kasnije sam pratila njegove savjete i fitness stranicu Sandi Imerović Fitness Coach, sve dok ga nisam obrisala s liste prijatelja jer mi nije odgovarao na poruke.

Sad mi je jasno da je apsolutno nemoguće odgovoriti na sve upite koje dobivamo putem društvenih mreža.

Ostatak priče znate. Složni smo i poslovno jer je svatko došao iz svojeg fitness svijeta i imao već dugogodišnji staž u teretani - ispričala je 30-godišnja Otočanka. Naime, ona i suprug vlasnici su brenda i dućana sportskih suplemenata BUDI VELIK, a uz to su veliki motivatori. Savjete ovog omiljenog fitness para na Instagram profilima @imerovicsandi i @monika.imerovic ukupno prati oko 40 tisuća ljudi.

Snaga Instagrama

- U doba kada smo mi počeli, dakle prije nekih sedam godina, pokušavali smo potencijalnim sponzorima objasniti snagu društvenih mreža, no dugo nije bilo sluha, sve dok se društvene mreže nisu popularizirale pa sada potencijalni klijenti pronalaze nas. Za to vrijeme mi smo svoju snagu maksimalno iskorištavali u promociju našeg dućana sportskih suplemenata BUDI VELIK i nas samih kao fitness trenera - objašnjavaju Imerovići.

- Svi mi imamo dane kada nemamo volje za treningom, ali u ovom slučaju je onaj drugi tu da nas potakne. Ipak je udvoje sve lakše, a i zabavnije - dodaje Monika.

 

1. vježba: PODIZANJE NOGU

Jedna osoba stoji uspravno, a druga osoba leži na leđima na podu. Osoba koja leži drži gležnjeve osobe koja stoji. Polako podižite noge. Osoba koja stoji uspravno daje blagi pritisak na noge osobe koja leži. Neposredno prije nego što stopala udare u tlo, ponovno ih podignite. Ponovite 20 puta i zatim promijenite položaj.

 

2. vježba: ZAJEDNIČKI ČUČNJEVI

Postavite se okrenuti jedan prema drugome s ispruženim rukama. Noge u širini kukova. Držeći se za ruke, istovremeno čučnite. Zadržite nekoliko sekundi i vratite se u početni položaj. Prije nego što u potpunosti ispravite noge, vratite se u čučanj. Mišić mora ostati u kontrakciji. Ponovite 15 ili više puta, ovisno o vašoj kondiciji.

 

3. vježba: IZMJENIČNI ISKORAK

Stanite jedan nasuprot drugome i držite se za ruke. Iskoračite desnom nogom naprijed dok istovremeno vaš partner ide lijevom nogom unatrag. Ponovite 15 puta te nakon kratke pauze zamijenite noge i napravite još 15 ponavljanja. Pazite da koljena ne prelaze prste!

 

4. vježba: PROPADANJE + ZADRŽAJ U ČUČNJU

Ovu vježbu možete obavljati u uredu, kod kuće ili vani! Sve što trebate je klupa ili stolica. Jedna osoba stavlja ruke na klupu dok joj partner drži noge i spušta se u čučanj. Osoba koja drži ruke na klupi spušta se 15 puta, a druga ostaje u položaju čučnja. Zatim promijenite položaj.

 

5. vježba: SKLEK + POTISAK

Dok partner ležeći radi potisak s prsa, vi oslanjajući se na njegove dlanove istovremeno izvodite sklek. Vježbu ponovite 15 puta i pokušajte tijelo zadržati u ravnini cijelo vrijeme.

 

6. vježba: UPOR + SKLEK

Zauzmite poziciju upora prednjeg s ispruženim rukama, oslanjajući se na partnerove potkoljenice. Spustite se u sklek dok partner istovremeno spušta vaše noge.


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo