STOMATOLOZI U USPONU

Kako su zubi postali unosniji biznis od korekcija grudi: ‘Dašak glamura dobile su čak i paste...‘

 Ilustracija/Erik Isakson/Tetra Images/Profimedia
Američki potrošači lani su iskeširali 9 milijardi dolara na oralnu njegu, a veliku ulogu u tome imao je i popularni Zoom
Američki potrošači lani su iskeširali 9 milijardi dolara na oralnu njegu, a veliku ulogu u tome imao je i popularni Zoom

Odlazak stomatologu, čini se, postaje puno više od zdravstvene potrebe i rutine, a dosad "neglamurozni" proizvodi poput pasta za zube, četkica i vodica za ispiranje usta snimljeni na policama u kupaonici apsolutni su hit na Instagramu. Oralna njega doživljava svoj pravi procvat na društvenim mrežama, a tome u prilog ide i članak nedavno objavljen u "Business of Fashion" u kojemu je procijenjeno da su američki potrošači iskeširali 9 milijardi dolara na oralnu njegu u 2020. godini.

Cassandra Gray, osnivačica web stranice za uljepšavanje Violet Gray, kaže: "Zubi su postali unosniji posao od korekcija grudi". Također ističe kako je prodaja proizvoda za oralnu njegu na njezinoj stranici lani porasla za čak 33%. Megapopularni brendovi Spotlight, Kendall Jenner’s Moon, Better & Bette...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 10:27