Odlazak stomatologu, čini se, postaje puno više od zdravstvene potrebe i rutine, a dosad "neglamurozni" proizvodi poput pasta za zube, četkica i vodica za ispiranje usta snimljeni na policama u kupaonici apsolutni su hit na Instagramu. Oralna njega doživljava svoj pravi procvat na društvenim mrežama, a tome u prilog ide i članak nedavno objavljen u "Business of Fashion" u kojemu je procijenjeno da su američki potrošači iskeširali 9 milijardi dolara na oralnu njegu u 2020. godini.
Cassandra Gray, osnivačica web stranice za uljepšavanje Violet Gray, kaže: "Zubi su postali unosniji posao od korekcija grudi". Također ističe kako je prodaja proizvoda za oralnu njegu na njezinoj stranici lani porasla za čak 33%. Megapopularni brendovi Spotlight, Kendall Jenner’s Moon, Better & Bette...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....