Priča zvuči jako fancy, Aljoša je prošli tjedan bio na jednom južnom moru, učio je surfati. Da, mag marketinga ovjenčan stotinama nagrada i priznanja, kreativac iza kojega stoje bezbrojne kampanje, netko koga poznaje svijet marketinga, sjajnih reklama i blještavila, morao bi ljetovati na taj način. Samo što je ovaj sasvim drugačiji, on je čovjek koji je odustao od svega toga jer je “izgorio”, nije pristao na verziju u kojoj će se odmoriti i nastaviti po starom, jednostavno je sve to odbacio kako bi se spasio. Nije pristao nastaviti, odlučio je promijeniti se u potpunosti i spasiti jedinog čovjeka kojega je mogao - sebe.
- Svi imamo tehnički ispravan CV, a moj, ukratko i na brzinu, govori da sam proglašen kreativnim direktorom desetljeća, da sam ispao jedan od najboljih...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....