PISMO IZ LJUBLJANE

Aljoša je bio regionalni mag marketinga, a onda mu se dogodilo nešto što mu je promijenilo život

Aljoša Bagola
‘Svi imamo tehnički ispravan CV, a moj, ukratko i na brzinu, govori da sam proglašen kreativnim direktorom desetljeća‘
‘Svi imamo tehnički ispravan CV, a moj, ukratko i na brzinu, govori da sam proglašen kreativnim direktorom desetljeća‘

Priča zvuči jako fancy, Aljoša je prošli tjedan bio na jednom južnom moru, učio je surfati. Da, mag marketinga ovjenčan stotinama nagrada i priznanja, kreativac iza kojega stoje bezbrojne kampanje, netko koga poznaje svijet marketinga, sjajnih reklama i blještavila, morao bi ljetovati na taj način. Samo što je ovaj sasvim drugačiji, on je čovjek koji je odustao od svega toga jer je “izgorio”, nije pristao na verziju u kojoj će se odmoriti i nastaviti po starom, jednostavno je sve to odbacio kako bi se spasio. Nije pristao nastaviti, odlučio je promijeniti se u potpunosti i spasiti jedinog čovjeka kojega je mogao - sebe.

- Svi imamo tehnički ispravan CV, a moj, ukratko i na brzinu, govori da sam proglašen kreativnim direktorom desetljeća, da sam ispao jedan od najboljih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 12:05