KLIKOVI SU KLJUČNI

Bitka za finale je izgubljena online? Albina je loša na Spotifyu, a tek nešto bolja na YouTubeu

Abina, Spotify graf
 Ebu/Thomas Hanses, Facebook/Vedrana Pribičević
Podaci pokazuju da Albinina pjesma, unatoč snažnom oduševljenju Hrvata, nije bila ni blizu najslušanijih...
Podaci pokazuju da Albinina pjesma, unatoč snažnom oduševljenju Hrvata, nije bila ni blizu najslušanijih...

Veliki hype prije, pa veliko i razočarenje poslije. Nacija je ostala u šoku nakon Albininog ispadanja, no, smatraju neki, možda se ipak nismo trebali toliko iznenaditi neprolaskom u finale. Ekonomistica Vedrana Pribičević na svojem je Facebook profilu ponudila, kako je rekla, nepopularno mišljenje, koje možda nudi ključ za objašnjenje kako to da Albinin plasman ipak nije toliko neočekivan. Objavila je statistiku slušanosti pjesama iz polufinala sa Spotifya, a ti podaci pokazuju da Albinina pjesma, unatoč snažnom oduševljenju Hrvata, nije bila ni blizu najslušanijih.

Od 39 zemalja na posljednjem mjestu po slušanosti na Spotifyju našla se pjesma „Loco Loco” iz susjedne Srbije. Pjesma je poslušana 279 tisuća puta.

Iznad nje je Sjeverna Makedonija, sa 279 tisuća klikova...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 02:39