Iako se Hrvatska tradicionalno promovira kao zemlja vina, u posljednje vrijeme sve je popularnija proizvodnju craft-piva. Kako se isprofilirati u sve jačoj konkurenciji pokazuje primjer jedne pivovare iz Dugog Rata, piše Deutsche Welle.
Božićni paketi složeni po željama kupaca spremni su za dostavu. Kao i mnogi mali poduzetnici, četrdesetšestogodišnji Tomislav Raos iz Dugog Rata, u svojoj maloj obiteljskoj pivovari svakodnevno pokušava pronaći nove ideje kako bi opstao na tržištu, a trenutna situacija s koronom sve još dodatno komplicira.
Birokracija gora od korone
„Restorani i kafići ponovno su zatvoreni, znate i sami što za nas to znači, no ja sam optimističan. Kad sam preživio hrvatsku birokraciju prilikom otvaranja pivovare, pandemija je mačji kašalj“, šali se Tomo. Sreta...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....