TKO JE U PRAVU?

Kupila vestu u dućanu, nakon mjesec dana šokirali ju iz banke: ‘Krivo su vam naplatili, dugujete 30 kuna‘

Ilustracija

 Chris Jobs/Alamy/Profimedia/Chris Jobs/alamy/profimedia
Mušterija tvrdi da je platila cijenu istaknutu na etiketi, u dućanu kažu da ju ne mogu prisliti da plati razliku, ali da moraju probati
Mušterija tvrdi da je platila cijenu istaknutu na etiketi, u dućanu kažu da ju ne mogu prisliti da plati razliku, ali da moraju probati

Karticom je u dućanu platila vestu 170 kuna, a nakon mjesec dana su je zvali iz njene banke da vesta ipak košta 200 kuna te da bi trebala otići u trgovinu nadoknaditi razliku. To je ukratko ispovijest koju je jedna djevojka objavila na Facebook stranici Ženski recenziraj. U moru komentara i pitanja dva su se najviše isticala – je li doista dužna nadoknaditi razliku u cijeni te imaju li banke pravo u ime trgovine zvati svoje klijente?

Djevojka koja je slučaj opisala na Facebooku nije nam se javila kako bi dodatno objasnila slučaj. U svojoj objavi navela da je na etiketi veste pisala cijena od 170 kuna, a ne 200. Trgovina u kojoj je doživjela ovo iskustvo je, navodi u svojoj objavi, Reserved.

Razgovarali smo s bankama i Hrvatskom udrugom banaka o njihovim praksama, s Društvom za ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:03