Karticom je u dućanu platila vestu 170 kuna, a nakon mjesec dana su je zvali iz njene banke da vesta ipak košta 200 kuna te da bi trebala otići u trgovinu nadoknaditi razliku. To je ukratko ispovijest koju je jedna djevojka objavila na Facebook stranici Ženski recenziraj. U moru komentara i pitanja dva su se najviše isticala – je li doista dužna nadoknaditi razliku u cijeni te imaju li banke pravo u ime trgovine zvati svoje klijente?
Djevojka koja je slučaj opisala na Facebooku nije nam se javila kako bi dodatno objasnila slučaj. U svojoj objavi navela da je na etiketi veste pisala cijena od 170 kuna, a ne 200. Trgovina u kojoj je doživjela ovo iskustvo je, navodi u svojoj objavi, Reserved.
Razgovarali smo s bankama i Hrvatskom udrugom banaka o njihovim praksama, s Društvom za ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....