SUPERCAR OWNERS CIRCLE

U Hrvatsku stiže svjetski jet set: ‘Zemljom će opet voziti superluksuzne jurilice teške milijune‘

Predstavljanje Zagata na Pink Wingu

 Pink Wing/
Robert Bajs nakon Pink Wing relija u rujnu organizira novi automobilistički show, bogataši oduševljeni ponudom u Hrvatskoj

Karavana Pink Winga posljednju je dionicu odvozila prije dva tjedna. Kolona Ferrarija, Lamborghinija, Bentleya, Mercedesa, McLarena, u četiri dana prošla je cijelu Hrvatsku. Preko Medvednice, Zagorja i Like došla je do Dalmacije. Sudionici događaja, mahom domaći poduzetnici i Hrvati iz dijaspore, uživali su u bogatoj gastronomskoj ponudi, ručali su i večerali na mjestima poput dvorca Trakošćan ili Muzeja seljačkih buni. Četvrti dan stigli su u Šibenik i njihovo je putovanje završilo. Završilo je i koordiniranje eventom za organizatore Marka Fratrića i Roberta Bajsa. Konačno su mogli odmoriti nakon godinu dana priprema manifestacije.

image

Pink Wing

Pink Wing/

- Mogu sad pričati, taman sam završio sa sastankom i idem na drugi - javio nam se Robert Bajs. Iako je Pink Wing tek završio, prepun je ideja za sljedeće događaje. Organizira i svjetski poznatu manifestaciju The Supercar owners circle, čiji su sudionici svjetski jet-set čije bogatstvo, navodi, samo u autima premašuje desetak milijuna eura. Osmišljava i najveću paradu Porschea u ovom dijelu Europe gdje bi se njih 150 sljedeće godine vozilo hrvatskim cestama. Dakle, Bajsovi planovi su veliki, zbog njih nije bilo predaha nakon Pink Winga.

image

Automobili ispred spomenika Seljačkoj buni na Pink Wingu

Pink Wing/

- Nije bilo nikakvog odmora nakon što je event završio. Dapače, čak smo za vrijeme njega pripremali i The Supercar owners circle. Zamišljena je i ruta za Pink Wing 2023. godine, realizacija tog projekta krenut će za dva tjedna - opisuje Bajs kojemu organizacija turističkih događaja nije primarni posao. Vodi tvrtku za dizajniranje interijera IO Decor, a kao najveći uspjeh te karijere spominje dizajniranje sobe za konfiguraciju Rimčeve Nevere, u kojoj je svoj auto konfigurirao i njezin prvi vlasnik, bivši svjetski prvak u Formuli 1, Nico Rosberg. Pohvalio se i nagradom za uređenje restorana NOEL, prvog zagrebačkog s Michellinovom zvijezdicom. Prije je radio kao menadžer u Appleu i Bang&Olufsenu, a sada svoje slobodno vrijeme provodi osmišljajući automobilističko-turističke događaje. Sugovornik nam otkriva kako su sudionici oduševljeni ovogodišnjim Pink WIngom. Zadovoljan je svime i Bajs.

image

Organizatori Pink Winga Marko Fratrić i Robert Bajs

Pink Wing/

- Fenomenalno, ova je godina bila najjača do sada. I što se sudionika tiče, i rute, i zabave, i lokacija na kojima smo bili - veselo će Bajs. Naveo je kako je njegove goste oduševilo Hrvatsko zagorje, čijim se cestama Pink Wing vozio prvi put. Vožnjom kontinentom htjeli su razbiti predrasude svojih sudionika da je "Hrvatska samo more". Impresionirala ih je i Medvednica.

- Kad im objasnite da se sljemenskom cestom vozio WRC, što nemaju pojma, i da se dugi niz godina vozi Delta relij, pa i svjetski skijaški kup. Stranci nemaju percepciju da se on odvija 15 minuta od Zagreba. Pitali su kako je to moguće? Pa evo tako - priča nam sugovornika. Na kraju su automobili tijekom Pink Winga pali u drugi plan. Sudionicu su se povezali i stvarali konekcije koje bi im danas-sutra mogle koristiti u poslu, ali i opuštali spuštajući krov ili otvarajući šiber uživajući u pejsažu kojim su prolazili.

image
Zeljko Puhovski/Cropix

Tijekom ralija dogodila se i neugodnost kad je kamion kod Karlovca prilikom skretanja oštetio Ferrari. No, sve je brzo riješeno. Organizatori su se pobrinuli za vozača oštećenog automobila, pozvali policiju, a sudionik je, tvrdi Bajs, ponukan iskustvima iz sudjelovanja na sličnim eventima bio iznenađen kvalitetom usluge.

Na Pink Wingu su predstavljena i četiri automobila: Ferrari 296 GTB, Ferrari Roma, Aston Martin Speedster Zagato iz privatne kolekcije obitelji Zagato i Tedson Daydream iz hrvatske radinosti. Sudjelovanje Ferrarija na Pink Wingu, čiji je nedavno brand ambasador za područje Balkana postao Bajs, obilježilo je prvo službeno pojavljivanje talijanske tvrtke u Hrvatskoj.

image
Zeljko Puhovski/Cropix

- Dobio sam jedan velik mail, koji je bio prilično dugačak i imao puno hvalospjeva. Napisali su da nigdje nisu vidjeli taj stupanj organizacije i gostoprimstva koji smo im pružili, plus toliko interesa potencijalnih kupaca kojih nikad nisu imali toliko na jednoj hrpi od kojih su neki već nakon Pink Winga posjetili njihove salone u Veroni i Veneciji - opisuje Bajs.

Ponukani doživljajima na Pink Wingu i iskustvom dosadašnjih kupaca, Bajs nam otkriva, kako je Ferrari naumio u Hrvatskoj otvoriti svoj servis. Trenutno ga ovdje nemaju, najbliže su radionice u Italiji i Mađarskoj, sada su u procesu razgovora s jednim zainteresiranim investitorom za otvaranje Ferrarijeva servisa. Nakon nekog vremena, uz taj bi se servis mogao otvoriti i prvi salon renomiranog talijanskog automobila u Hrvatskoj.

- Ima tu puno potencijala. Vrlo brzo se to razvija u jednom pozitivnom smislu - sigurno će Bajs koji je u jeku priprema za manifestaciju sličnu Pink Wingu, ali koja se odvija na globalnoj skali - The Supercar owners circleu. Njezini sudionici će se u svojim skupocjenim ljubimcima na put Hrvatskom otisnuti 1. rujna, a ruta će im biti identična kao i Pink Winga.

image
Zeljko Puhovski/Cropix

Bit će to drugo izdanje te prestižne automobilističke, poslovne i turističke manifestacije u Hrvatskoj, koja je u međuvremenu postala i središnji događaj cijele manifestacije. Priča je započela prošle, pandemijske godine. Vlasnici organizacije kontaktirali su Matu Rimca, zbog njegove uloge u Bugattiju i Nevere, s pitanjem da im bude partner. Pristao je, ali uz uvjet da se događaj održi u Hrvatskoj.

Tada je, govori Bajs, organizatorima to bilo nezamislivo. Navikli su na ekskluzivne lokacije poput Monte Carla i Gstaada, Hrvatska im nije dolazila u obzir. Nakon nekog vremena su se ipak predomislili i pristali dovesti svoju manifestaciju u Hrvatsku, no imali su jedan problem. Nisu znali, naime, niti jednu osobu u Hrvatskoj koja bi to organizirala. U igru se tada uključio Krešimir Ćorić, voditelj sektora prodaje u Rimac automobilima, i preporučio im Bajsa i Fratrića.

Organizatori Pink Winga su se s vlasnicima Supercara prvi put sastali tri tjedna prije prošlogodišnjeg događaja. Na svaki zahtjev koji su im postavili, Bajs i Fratrić su odgovarali da će ga ispuniti.

image
Zeljko Puhovski/Cropix

- Mislim da su nas u tom trenutku gledali kao da smo neki prevaranti. Na kraju od svega što smo obećali, pružili smo još 50 posto više od toga. Ostali su šokirani. Nigdje na svijetu nisu imali policijsku pratnju, nigdje na svijetu nisu imali privatni trajekt, nigdje na svijetu nisu imali posebni ulaz na autoceste - prisjeća se Bajs. Sve je rezultiralo odlukom The Supercar organizacije da otkažu svoj centralni događaj u Gstaadu i premjeste ga u Hrvatsku.

- To su sve potencijalni investitori u Hrvatsku. Bili su oduševljeni prošle godine Lošinjem i rekli da se nikakav Monte Carlo ne može mjeriti s tom ljepotom. Ove godine bit će još veći, još spektakularniji i još bolji s još više sudionika - uvjerava Bajs. Tada je izrazio svoju veliku zahvalnost Ravnateljstvu policije, MUP-u i Hrvatskim autocestama koji su vjeran partner Pink Winga od njegovih samih početaka i uz čiju suradnju sudionici događanja mogu sigurno putovati Hrvatskom i bez da ostali u prometu pate od zagušenosti koje bi stvorila karavana od 70 automobila. Nabrojio je i ostale institucije koje su uključene u organizaciju.

image
Zeljko Puhovski/Cropix

- Od prvog dana smo zahvalni Turističkoj zajednici u Zagrebu koja nam pomaže oko logističkih stvari, turističkim zajednicama Varaždinske županije, Grada Varaždina, Krapinsko-zagorske županije, šibensko-kninske, Murtera, mogu još nabrajati, ali ne bih uskoro završio. Sve se one uključuju i vide potencijal u onome što radimo - ističe Bajs.

Pitali smo ga je li moguće organizirati događaje slične Pink Wingu te Supercar owners circleu, i na takvoj kvalitativnoj razini bez uključenosti institucija.

- Ne, ne, ne, ne, ne. Bez, primjerice, suradnje s HAC-om bi da stotinjak auta uzme karticu za autocestu trebalo sat vremena. Zamislite kolika bi se tada kolona napravila - komentira Bajs

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 06:21