KATOLIČKE UTJECAJNICE

VELIKO OSVJEŽENJE NA DOMAĆOJ SCENI INFLUENSERA 'Poslušale smo papu Franju, na društvenim mrežama se borimo za predbračnu čistoću. @men!'

Marijeta Martić i Emina Dabo Hunjak
 Tomislav Krišto / CROPIX
Na YouTubeu se pozivaju na svetog Pavla, a na Instagramu citiraju Bibliju
Na YouTubeu se pozivaju na svetog Pavla, a na Instagramu citiraju Bibliju

Na kraju intervjua su odahnule, priznavši da su se čitavu noć molile za mene, kao i za ovaj naš susret. Odmah mi je postalo jasno kako su bile uvjerene da ću im se narugati.

Ali, zašto bih se rugao djevojkama koje su odlučile postati katoličke influencerice, u eri u kojoj takozvani influenceri, domaći i strani - u trenucima kada ne proizvode prizemne skandale i međusobno se ne svađaju - putem svojih šarenih profila ne prestaju mladima odašiljati, najblaže rečeno, upitne poruke? Upravo nedavno su mnogi iz prvoga reda hrvatskih influencera - pored šminke, cipela, hotela i raznih drugih materijalnih stvari koje promoviraju na svojim profilima u zamjenu za novac - oglašavali gotovinske kredite.

Banke su se, dakle, namjerile i na one za koje već imamo i pomalo nespretnu domaću...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 14:34