ZAGREB - Malo ljudi zna što su to subliminalne poruke. Još ih manje zna da smo gotovo svakodnevno negdje putem medija izloženi takvim porukama. Subliminalna poruka je ona koju percipiramo podsvjesno, a tim putem mogu se primati i sugestije.
Scientific American prisjetio se poznatog eksperimenta Jamesa M. Vicaryja, nezavisnog istraživača tržišta. On je 1957. godine u jednom kinu tijekom šest tjedana za vrijeme trajanja filma ubacivao svakih pet sekundi poruke "Jedi kokice" i "Pij Coca - Colu", u trajanju od tri milisekunde. Taj kratki interval bio je dovoljan za gledatelje da podsvjesno upiju poruku i djeluju u skladu s njom. Tako je Vicary spoznao kako je prodaja pića u tom kinu porasla za 18, a kokica za 58 posto.
Znanstvenci danas na subliminalne poruke gledaju kao na mit. ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....