65 automobilskih novinara iz 32 zemlje drugu su godinu zaredom naslov u kategoriji 'International Engine of the Year' dodijelili BMW-ovom 3-litrenom twin-turbo motoru sa 306 KS. Time se nastavlja dominacija bavarskog proizvođača, čiji su motori najboljima proglašeni već četvrtu godinu zaredom (5.0 V10 osvojio je naslove 2005. i 2006. godine). Uz najprestižniju, BMW-ovi motori prva su mjesta osvojili u još 5 kategorija, a posebno se ističe nagrada za novi motor, koja je po prvi put pripala dizelašu.
Najzanimljivija borba vodila se u prestižnoj Performance Engine of the Year kategoriji. Za naklonost žirija tamo su se borili dragulji poput Audijevog 5,2-litrenog V10, Nissanovog 3,8-litrenog twin turba iz GT-R -a, 3,6-litrenog turba iz Porschea te dva BMW-ova M motora, 5.0 V10 iz M5/M6 i novi V10 obujma 4 litre iz M3 . Pobjeda je naposljetku pripala Porscheu, a drugoplasiranim i trećeplasiranim BMW-ovim motorima pobjegao je za samo 4 boda.
Internacionalni motor godine
BMW 3.0 Twin-Turbo (135, 335, X6)
Najbolji novi motor
BMW 2.0 Diesel Twin-Turbo (123d)
Eko motor godine
Toyota 1.5 Hybrid Synergy Drive (Prius)
Najbolje performanse
Porsche 3.6 Turbo (911 Turbo, 911 GT2)
Ispod 1 litre
Toyota 1.0 (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroën C1, Subaru Justy)
Od 1 do 1,4 litre
Volkswagen 1.4 TSI (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)
Od 1,4 do 1,8 litre
BMW-PSA 1.6 Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)
Od 1,8 do 2 litre
VW 2.0 Turbo (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Golf GTi, Seat Altea, Leon, Škoda Octavia)
Od 2 do 2,5 litre
Subaru 2.5 Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy)
Od 2,5 do 3 litre
BMW 3.0 Twin-Turbo (135, 335, X6)
Od 3 do 4 litre
BMW 4.0 V8 (M3)
Iznad 4 litre
BMW 5.0 V10 (M5, M6)
Davor Grubić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....