EPH i Biotherm predstavili zajednički projekt 'Live like a man'

'Live like man' kampanja želi nagraditi muškarce koji vjeruju Biotherm proizvodima te u svim Müller parfumerijama uz kupnju Biotherm proizvoda daruju prestižne časopise koji su u muškom targetu najčitaniji magazini u Hrvatskoj, a to su: Globus, GlobubPad, Autoklub i Forbes. Pogledajte video!
'Live like man' kampanja želi nagraditi muškarce koji vjeruju Biotherm proizvodima te u svim Müller parfumerijama uz kupnju Biotherm proizvoda daruju prestižne časopise koji su u muškom targetu najčitaniji magazini u Hrvatskoj, a to su: Globus, GlobubPad, Autoklub i Forbes. Pogledajte video!
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Učitavanje komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
15. kolovoz 2025 06:12