Novo radijsko ruho, zaokret u programskoj koncepciji, promjena imena jedne od najslušanijih frekvencija samo su dio sadržaja s kojima nas je kroz razgovor za Studio detaljnije upoznao suvlasnik donedavno Obiteljskog radija, a danas Antene Zagreb, Juraj Hrvačić.
Raspričao se o novitetima u programu, odlasku stare i provjerene uredničko-voditeljske ekipe, ali i predstojećem, glamurozno najavljivanom Radijskom festivalu, na čijem je čelu, a koji se ovaj vikend održava u Opatiji.
• Ono što je mnoge iznenadilo jest promjena imena Obiteljski radio u Antena Zagreb. Bojite li se reakcija slušatelja zbog navika koje su kroz godine stekli?
- Obiteljski radio je emitirao program više od 12 godina i uvjeren sam da je došlo vrijeme da se standardi radijskog izričaja podignu na jednu višu razinu. Budući da smo imali beskrajno duge govorne sadržaje, a svjetski se trendovi stalno mijenjaju, takva koncepcija naprosto više ne drži vodu. Siguran sam da će to znati prepoznati i naši slušatelji.
• Unatoč svim argumentima, u ladicu ste pospremili jedan brend koji neće biti lako zamijeniti.
- Na nedavno održanom Festu nitko od marketinških stručnjaka nije postavio bilo kakav problem zbog promjene imena. Slažem se da je Obiteljski radio postao jak brend, dokazao je to ponijevši naslov ‘Superbrenda’, no ništa nismo radili napamet. Istraživanje na pet tisuća ispitanika, jasno je kazalo kako preferiraju glazbu i kratke vijesti. Uz to, poslušali smo razmišljanje naših konzultanata iz Njemačke, pouzdali se u instinkt i iskustvo i donijeli jednoglasnu odluku o promjeni u Antena Zagreb.
• Što nudite u odnosu na konkurenciju?
- Naša jezgra i prednost u odnosu na druge jest vrhunska produkcija, svaka sekunda je do najsitnijeg detalja razrađena, riječ je o posve novoj filozofiji, organizaciji pripreme i analize samog programa.
• Donedavno se činilo nezamislivim da se u eteru više neće čuti glas Trpimira Vickovića, Davora Dretara, Zlatka Madžara koji su godinama bili zaštitni znak vašeg radija, a potom su ih preko noći zamijenili drugi.
- Mi smo sa svakim od njih popričali još prije tri, četiri mjeseca i dogovorili da velika većina njih bude prisutna u nekoj drugoj formi. Primjerice, Vicko ima zadatak u kojem će tražiti nove radijske zvijezde, ali bavit će se i nekim drugim poslovima. U njegovom slučaju najviše su profitirali supruga i djeca jer će im se više moći posvetiti. Sonja Šarunić u eteru se pojavljuje za vikend, dok emisija ‘Klasična noć šišmiša’ u novom konceptu nikako nije mogla naći svoje mjesto. Iako sam se za Madžara najviše borio, argumenti su bili neumoljivi.
• Tko su ljudi koji u ovoj shemi čine okosnicu programa?
Barbara Kolar, koja je po meni, a i mnogima najbolja radijska i TV voditeljica, zadužena je za jutarnji program. Pomaže joj Ivan Vukušić i oboje pripremaju humoristični sadržaj i aktualne sadržaje. Tu je i Zvonimir Škrobo Čičak koji slaže najbolje glazbene mikseve, zatim naše urednice Vijesti Silvija Londero i Jelena Ribić. Slušatelji su zadovoljni i razigranošću Irine Čulinović Soldat te odličnim komentarima Krunoslava Belka.
• Pred vama je i raspjevani vikend Radijskog festivala koji se razvio u prvorazredni glazbeni show. Što glazbenike mami na HRF?
- Svake godine uvodimo novosti koje smatramo svojom obvezom. Postali smo najutjecajniji festival u Hrvatskoj, a to je potkrijepljeno posljednjim podacima na uzorku od 9 milijuna emitiranja na radijskim i TV postajama. Među 50 najvrćenijih pjesama čak ih je 27 sa HRF-a.
- Sveukupno će biti utrošeno 1.500.000 kuna. U festival su se uključili svi mediji, osamnaest lokalnih TV postaja i naravno Nova TV koja će festival pratiti uživo. Počeli smo koncertima Luke Nižetića i Danijele Martinović, a nakon finalne večeri u petak, u sklopu emisije “Nad lipom 35” nastupit će Severina gdje će promovirati pjesme s novog albuma.
Uz nju, glazbeni spektakl priređuje i Goran Karan, a u subotu publiku očekuje svjetska premijera spota Toše Proeskog koji je snimljen na Jamajci, a dan poslije istu će stvar emitirati MTV u čijoj je produkciji spot i snimljen. Na opatijskoj pozornici uslijedit će visokoprodukcijski spektakl. U sve to uključeno je 136 ljudi, a na pozornici će prodefilirati 157 izvođača.
Maja Kruhak
Raspričao se o novitetima u programu, odlasku stare i provjerene uredničko-voditeljske ekipe, ali i predstojećem, glamurozno najavljivanom Radijskom festivalu, na čijem je čelu, a koji se ovaj vikend održava u Opatiji.
• Ono što je mnoge iznenadilo jest promjena imena Obiteljski radio u Antena Zagreb. Bojite li se reakcija slušatelja zbog navika koje su kroz godine stekli?
- Obiteljski radio je emitirao program više od 12 godina i uvjeren sam da je došlo vrijeme da se standardi radijskog izričaja podignu na jednu višu razinu. Budući da smo imali beskrajno duge govorne sadržaje, a svjetski se trendovi stalno mijenjaju, takva koncepcija naprosto više ne drži vodu. Siguran sam da će to znati prepoznati i naši slušatelji.
• Unatoč svim argumentima, u ladicu ste pospremili jedan brend koji neće biti lako zamijeniti.
- Na nedavno održanom Festu nitko od marketinških stručnjaka nije postavio bilo kakav problem zbog promjene imena. Slažem se da je Obiteljski radio postao jak brend, dokazao je to ponijevši naslov ‘Superbrenda’, no ništa nismo radili napamet. Istraživanje na pet tisuća ispitanika, jasno je kazalo kako preferiraju glazbu i kratke vijesti. Uz to, poslušali smo razmišljanje naših konzultanata iz Njemačke, pouzdali se u instinkt i iskustvo i donijeli jednoglasnu odluku o promjeni u Antena Zagreb.
• Što nudite u odnosu na konkurenciju?
- Naša jezgra i prednost u odnosu na druge jest vrhunska produkcija, svaka sekunda je do najsitnijeg detalja razrađena, riječ je o posve novoj filozofiji, organizaciji pripreme i analize samog programa.
• Donedavno se činilo nezamislivim da se u eteru više neće čuti glas Trpimira Vickovića, Davora Dretara, Zlatka Madžara koji su godinama bili zaštitni znak vašeg radija, a potom su ih preko noći zamijenili drugi.
- Mi smo sa svakim od njih popričali još prije tri, četiri mjeseca i dogovorili da velika većina njih bude prisutna u nekoj drugoj formi. Primjerice, Vicko ima zadatak u kojem će tražiti nove radijske zvijezde, ali bavit će se i nekim drugim poslovima. U njegovom slučaju najviše su profitirali supruga i djeca jer će im se više moći posvetiti. Sonja Šarunić u eteru se pojavljuje za vikend, dok emisija ‘Klasična noć šišmiša’ u novom konceptu nikako nije mogla naći svoje mjesto. Iako sam se za Madžara najviše borio, argumenti su bili neumoljivi.
• Tko su ljudi koji u ovoj shemi čine okosnicu programa?
Barbara Kolar, koja je po meni, a i mnogima najbolja radijska i TV voditeljica, zadužena je za jutarnji program. Pomaže joj Ivan Vukušić i oboje pripremaju humoristični sadržaj i aktualne sadržaje. Tu je i Zvonimir Škrobo Čičak koji slaže najbolje glazbene mikseve, zatim naše urednice Vijesti Silvija Londero i Jelena Ribić. Slušatelji su zadovoljni i razigranošću Irine Čulinović Soldat te odličnim komentarima Krunoslava Belka.
• Pred vama je i raspjevani vikend Radijskog festivala koji se razvio u prvorazredni glazbeni show. Što glazbenike mami na HRF?
- Svake godine uvodimo novosti koje smatramo svojom obvezom. Postali smo najutjecajniji festival u Hrvatskoj, a to je potkrijepljeno posljednjim podacima na uzorku od 9 milijuna emitiranja na radijskim i TV postajama. Među 50 najvrćenijih pjesama čak ih je 27 sa HRF-a.
- Sveukupno će biti utrošeno 1.500.000 kuna. U festival su se uključili svi mediji, osamnaest lokalnih TV postaja i naravno Nova TV koja će festival pratiti uživo. Počeli smo koncertima Luke Nižetića i Danijele Martinović, a nakon finalne večeri u petak, u sklopu emisije “Nad lipom 35” nastupit će Severina gdje će promovirati pjesme s novog albuma.
Uz nju, glazbeni spektakl priređuje i Goran Karan, a u subotu publiku očekuje svjetska premijera spota Toše Proeskog koji je snimljen na Jamajci, a dan poslije istu će stvar emitirati MTV u čijoj je produkciji spot i snimljen. Na opatijskoj pozornici uslijedit će visokoprodukcijski spektakl. U sve to uključeno je 136 ljudi, a na pozornici će prodefilirati 157 izvođača.
Koncertne promocije Severine i Karana• Koliki je ovogodišnji budžet HRF-a? |
Maja Kruhak
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....