RIJEKA - Istočni dio riječke zaobilaznice, dionica od Orehovice do Svetog Kuzma koja je u srpnju "pala" na tehničkom pregledu, s privremenom bi dozvolom u promet mogao biti pušten 15. listopada.
Prema riječima Slavka Kalčića iz Hrvatskih cesta, do tada bi trebala biti dovršena dokumentacija i ishodovane dozvole koje je zatražilo Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja.
- Trajnu dozvolu za tu dionicu zaobilaznice možemo dobiti tek u prosincu, odnosno nakon što se završi sanacija klizišta u Dragi - kaže Kalčić i dodaje kako će se promet od otvaranja pa do kraja sanacije koja je u tijeku na tom dijelu prometnice odvijati jednim kolničkim trakom.
U Ministarstvu zaštite okoliša i prostornog uređenja toj cesti u srpnju nisu dali zeleno svjetlo uz obrazloženje da treba sanirati klizište u Dragi prije puštanja ceste u promet, i to zbog sigurnosti u prometu. Tražili su i da se za klizište napravi projektna dokumentacija za privremenu sanaciju. S obzirom na to da je zbog uvjeta na trasi došlo do manjih izmjena u gradnji, tražena je izmjena i dopuna građevinske dozvole.
Klizište u Dragi nastalo je početkom ove godine u blizini starog draškog groblja, a nakon obilnih kiša počela je sanacija.
Iz Hrvatskih cesta otvaranje te dionice najavljivano je za kraj srpnja, a tada je i funkciju zatvorenog čvora Orehovica trebao preuzeti čvor na Gornjoj Vežici. Potom je otvaranje panirano u prosincu, nakon sanacije klizišta, no čini se da će prvi automobili tom cestom proći sredinom listopada.
Čvor Orehovica zatvarao se u više etapa, no već zatvaranjem prvih ulaza i izlaza u travnju ove godine, riječka je zaobilaznica izgubila svoju svrhu brze gradske ceste.
Inače, ta dionica riječke zaobilaznice spada među najskuplje ceste u državi, u njezinu je gradnju utrošeno više od 780 milijuna kuna.
Iva Balen
Prema riječima Slavka Kalčića iz Hrvatskih cesta, do tada bi trebala biti dovršena dokumentacija i ishodovane dozvole koje je zatražilo Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja.
- Trajnu dozvolu za tu dionicu zaobilaznice možemo dobiti tek u prosincu, odnosno nakon što se završi sanacija klizišta u Dragi - kaže Kalčić i dodaje kako će se promet od otvaranja pa do kraja sanacije koja je u tijeku na tom dijelu prometnice odvijati jednim kolničkim trakom.
U Ministarstvu zaštite okoliša i prostornog uređenja toj cesti u srpnju nisu dali zeleno svjetlo uz obrazloženje da treba sanirati klizište u Dragi prije puštanja ceste u promet, i to zbog sigurnosti u prometu. Tražili su i da se za klizište napravi projektna dokumentacija za privremenu sanaciju. S obzirom na to da je zbog uvjeta na trasi došlo do manjih izmjena u gradnji, tražena je izmjena i dopuna građevinske dozvole.
Klizište u Dragi nastalo je početkom ove godine u blizini starog draškog groblja, a nakon obilnih kiša počela je sanacija.
Iz Hrvatskih cesta otvaranje te dionice najavljivano je za kraj srpnja, a tada je i funkciju zatvorenog čvora Orehovica trebao preuzeti čvor na Gornjoj Vežici. Potom je otvaranje panirano u prosincu, nakon sanacije klizišta, no čini se da će prvi automobili tom cestom proći sredinom listopada.
Čvor Orehovica zatvarao se u više etapa, no već zatvaranjem prvih ulaza i izlaza u travnju ove godine, riječka je zaobilaznica izgubila svoju svrhu brze gradske ceste.
Inače, ta dionica riječke zaobilaznice spada među najskuplje ceste u državi, u njezinu je gradnju utrošeno više od 780 milijuna kuna.
|
Među najskupljim cestama
|
Iva Balen
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....