Japanski proizvođač Sangaria na tržište je izbacio pivo s okusom jabučnog soka, bez alkohola, koje se propisno pjeni kada se toči u čašu.
Svoju ponudu lažnih alkoholnih pića ovaj je proizvođač započeo s Kodomo no nomimono i već je postigao dovoljan uspjeh da svoj proizvod nudi u bocama, limenkama, i to čak u pakiranju od šest. Svoju su ponudu proizvoda proširili i dječjom verzijom vina, šampanjca i koktela. (www.kilian-nakamura.com)
Svoju ponudu lažnih alkoholnih pića ovaj je proizvođač započeo s Kodomo no nomimono i već je postigao dovoljan uspjeh da svoj proizvod nudi u bocama, limenkama, i to čak u pakiranju od šest. Svoju su ponudu proizvoda proširili i dječjom verzijom vina, šampanjca i koktela. (www.kilian-nakamura.com)
|
![]() |

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....