Prošloga tjedna održana je hrvatska prezentacija nove generacije Kie Rio čime je ujedno obilježen početak prodaje tog gradskog modela na našem tržištu. Drugo izdanje Ria nudi se u dvije karoserijske izvedbe, kao hatchback i limuzina, a obje karakterizira vidljivo dinamičniji izgled koji se pripisuje kalifornijskom dizajnerskom studiju Kie.
Interijer je domišljatije oblikovan u odnosu na prethodnu generaciju, a izrađen je i od vidljivo kvalitetnijih materijala čija je završna obrada pažljivije izvedena. Viši putnici primijetit će osjetno povećanje ponude prostora na stražnjim sjedalima, kao i povećanje volumena prtljažnika koji kod hatchback izvedbe iznosi 270, a limuzinske zavidnih 360 litara. Novi Rio nudi se s tri i četiricilindarska motora, dva benzinska i jednim dizelskim. Slabiji 1,4-litreni benzinac raspolaže s 97 KS i 130 Nm, dok snažniji 1,6-litreni model razvija 112 KS i 149 Nm okretnog momenta. Moderni 1,5-litreni CRDi turbodizelski motor nudi impresivnih 110 KS i čak 220 Nm okretnog momenta, dostatnih za impresivna međuubrzanja uz skromnu potrošnju. Kiain novi model nudi se samo s osnovnim,1,4-litrenim benzinskim motorom te četiri paketa opreme (EX, EX Fun, EX Life i EX Challenge).
Sukladno očekivanjima, Rio nudi dobar omjer uloženog i dobivenog. Naime, model sa spomenutim osnovnim motorom i početnim EX paketom opreme (dva zračna jastuka, električni podizači prozora, servoupravljač, daljinsko centralno zaključavanje...) stoji povoljnih 10.000 eura. U kombinaciji s najbogatijim EX Challenge paketom opreme (među ostalim, ABS, automatski klima uređaj, putno računalo, potpuna sigurnosna oprema...) cijena novog Rija iznosi 12.300 eura. Cijene izvedbi s preostala dva motora, snažnijim benzincem i dizelašem, bit će poznate sljedećeg mjeseca kada stignu na tržište.
Marko Santini
Interijer je domišljatije oblikovan u odnosu na prethodnu generaciju, a izrađen je i od vidljivo kvalitetnijih materijala čija je završna obrada pažljivije izvedena. Viši putnici primijetit će osjetno povećanje ponude prostora na stražnjim sjedalima, kao i povećanje volumena prtljažnika koji kod hatchback izvedbe iznosi 270, a limuzinske zavidnih 360 litara. Novi Rio nudi se s tri i četiricilindarska motora, dva benzinska i jednim dizelskim. Slabiji 1,4-litreni benzinac raspolaže s 97 KS i 130 Nm, dok snažniji 1,6-litreni model razvija 112 KS i 149 Nm okretnog momenta. Moderni 1,5-litreni CRDi turbodizelski motor nudi impresivnih 110 KS i čak 220 Nm okretnog momenta, dostatnih za impresivna međuubrzanja uz skromnu potrošnju. Kiain novi model nudi se samo s osnovnim,1,4-litrenim benzinskim motorom te četiri paketa opreme (EX, EX Fun, EX Life i EX Challenge).
Sukladno očekivanjima, Rio nudi dobar omjer uloženog i dobivenog. Naime, model sa spomenutim osnovnim motorom i početnim EX paketom opreme (dva zračna jastuka, električni podizači prozora, servoupravljač, daljinsko centralno zaključavanje...) stoji povoljnih 10.000 eura. U kombinaciji s najbogatijim EX Challenge paketom opreme (među ostalim, ABS, automatski klima uređaj, putno računalo, potpuna sigurnosna oprema...) cijena novog Rija iznosi 12.300 eura. Cijene izvedbi s preostala dva motora, snažnijim benzincem i dizelašem, bit će poznate sljedećeg mjeseca kada stignu na tržište.
Marko Santini
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....