Kymco je osvježio svoj segment skutera visokih kotača, podarivši nov izgled već globalno dobro poznatom i izvrsno prihvaćenom modelu People. Njegovi glavni aduti su veliki, 16 colni kotači, veoma prostrana i ravna podnica, vrlo suzdržana potrošnja goriva te ponajprije izrazito prihvatljiva cijena.
U odnosu na prijašnji model, posljednju inačicu Peoplea prati mnogo masivniji i moderniji oblik te je sada ovaj radišni tajvanac puno sličniji nekim europskim konkurentima. People S je trenutačno u ponudi s agregatima od 125, 200 i 250 ccm, a mi smo se ovaj put odlučili testirati zlatnu sredinu koja nudi najbolji omjer uloženog i dobivenog.
Sjedalo se pokazalo vrlo udobnim, bez obzira na to je li riječ o vožnji gradom ili duljem putovanju. Ploča s instrumentima vrlo je pregledna. Uz analogni pokazivač brzine te ne baš precizan pokazivač razine goriva, tu je i mali digitalni zaslon sa satom i podacima o ukupnom i dnevnom broju prevaljenih kilometara.
Tijekom vožnje manjim brzinama, veliki kotači i vrlo solidan, komforan ovjes izvrsno se nose s izraženim neravninama i većim rupama. Lagan osjećaj nestabilnosti nastaje kada skuter na otvorenoj cesti prijeđe preko jačih oštećenja, pri brzinama većim od 80 km/h. To samo potvrđuje da je People S 200 namijenjen prije svega za udobno i sigurno probijanje kroz gradsku gužvu te kraća putovanja.
Vozač će i uz pratnju suvozača bez problema prevaliti 100-tinjak kilometara bez zaustavljanja. Iako skuter nosi oznaku S 200, motor koji ga pokreće ima obujam od 163 ccm, četverotaktni je te hlađen zrakom. Razvija snagu od 11,2 KS pri 7500/min, uz maksimalni okretni moment od 12,2 Nm pri 6500/min.
Takve su performanse dovoljne da ovaj pouzdani skuter, vrlo dobre završne obrade, uz manji zalet, bez problema potjera i malo preko 100 km/h. Krajnje suzdržana potrošnja od 3,5 l/100 km, kao i vrlo prihvatljiva maloprodajna cijena od 18.995 kuna, svrstava ovaj skuter među najpovoljnije i najisplativije u klasi.
Ivan Čokrlić
U odnosu na prijašnji model, posljednju inačicu Peoplea prati mnogo masivniji i moderniji oblik te je sada ovaj radišni tajvanac puno sličniji nekim europskim konkurentima. People S je trenutačno u ponudi s agregatima od 125, 200 i 250 ccm, a mi smo se ovaj put odlučili testirati zlatnu sredinu koja nudi najbolji omjer uloženog i dobivenog.
Sjedalo se pokazalo vrlo udobnim, bez obzira na to je li riječ o vožnji gradom ili duljem putovanju. Ploča s instrumentima vrlo je pregledna. Uz analogni pokazivač brzine te ne baš precizan pokazivač razine goriva, tu je i mali digitalni zaslon sa satom i podacima o ukupnom i dnevnom broju prevaljenih kilometara.
Tijekom vožnje manjim brzinama, veliki kotači i vrlo solidan, komforan ovjes izvrsno se nose s izraženim neravninama i većim rupama. Lagan osjećaj nestabilnosti nastaje kada skuter na otvorenoj cesti prijeđe preko jačih oštećenja, pri brzinama većim od 80 km/h. To samo potvrđuje da je People S 200 namijenjen prije svega za udobno i sigurno probijanje kroz gradsku gužvu te kraća putovanja.
|
|
Vozač će i uz pratnju suvozača bez problema prevaliti 100-tinjak kilometara bez zaustavljanja. Iako skuter nosi oznaku S 200, motor koji ga pokreće ima obujam od 163 ccm, četverotaktni je te hlađen zrakom. Razvija snagu od 11,2 KS pri 7500/min, uz maksimalni okretni moment od 12,2 Nm pri 6500/min.
Takve su performanse dovoljne da ovaj pouzdani skuter, vrlo dobre završne obrade, uz manji zalet, bez problema potjera i malo preko 100 km/h. Krajnje suzdržana potrošnja od 3,5 l/100 km, kao i vrlo prihvatljiva maloprodajna cijena od 18.995 kuna, svrstava ovaj skuter među najpovoljnije i najisplativije u klasi.
Ivan Čokrlić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....