MONTE CARLO - Najmanja, ali i najmasovnija klasa, u kojoj se gotovo svakodnevno predstavljaju novi modeli, od prošloga tjedna bogatija je za još jedan Toyotin primjerak.
Nakon šest godina njihov najprodavaniji model u Europi dobio je nasljednika.
Azurna obala, gdje je održana prezentacija novog Yarisa, sinonim je za mjesto gdje su luksuzni i vrlo atraktivni automobili neizbježan modni detalj. Upravo u takvom okruženju novi Yaris otkrio nam je svoj definitivno najveći adut. Riječ je o novom, atraktivnom i znatno dinamičnijem vanjskom dizajnu koji će nedvojbeno odigrati presudnu ulogu u osvajanju kupaca.
Prostranost i materijal
Vidljivo agresivniji dizajn odaje da Toyota novim modelom izravno cilja na mlađe kupce kojima će se nesumnjivo dopasti sportski imidž.
Značajnu ulogu u teškoj zadaći zadržavanja ovog modela u vrhu gradske klase trebala bi imati i ponuda prostora u unutrašnjosti. Velika pozornost posvećena je kvalitetnoj izradi materijala, prostranosti i komforu putnika.
Iako su vanjske dimenzije Yarisa tek neznatno povećane, osjetno je povećanje unutrašnjeg prostora. Veći međuosovinski razmak, ali i svi važniji elementi interijera koji su pametno posloženi, zaslužni su za navedeno povećanje prostora.
Povećane dimenzije
Dominantan izgled daje središnja konzola. Iz starog modela preuzeta je trodimenzionalna instrument-ploča, dok je novost prekidač za paljenje automobila. Ugrađeni su i brojni pretinci za odlaganje stvari koji dodatno doprinose komforu putnika. U odnosu na prethodnika, osim već navedenih noviteta, treba istaknuti i smanjenje vibracija, ali i buke.
Putnicima straga dodatan prostor i veći komfor omogućilo je uklanjanje središnjeg tunela ispod nogu, prtljažnik je također povećan.
Zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku i optimalno podešenom ovjesu, vožnja u novom Yarisu prilično je ugodna. Jedini minus dali bismo mjenjaču koji je mogao imati veću preciznost, kao i laganiji hod ručice.
Prosječna potrošnja
Ponuda motora sastojat će se od dva benzinca i jednog dizelaša. Osnovni jednolitreni trocilindraš razvija 69 KS pri 6000 o/min, dok je okretni moment od 93 Nm dostupan od 3600 o/min. 1,3 litreni četverocilindraš raspolaže sa 87 KS pri 6000 o/min i 121 Nm pri 4200 o/min.
Dizelski agregat pokreće 1,4 litreni agregat sa 90 KS pri 3800 o/min. Ova izvedba s prosječnom potrošnjom od 4,5 L/100Km, trebala bi osvojiti sve one kojima je štedljivost na prvome mjestu. Treba istaknuti i ubrzanje od 0-100 km/h koje iznosi 10,7 sekundi.
Cijena će se kretati u rasponu od 10.990 do 19.000 eura. Prodaja u Hrvatskoj započet će 20. siječnja iduće godine.
Neven Cesar
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....