Mladenački imidž za Yaris

MONTE CARLO - Najmanja, ali i najmasovnija klasa, u kojoj se gotovo svakodnevno predstavljaju novi modeli, od prošloga tjedna bogatija je za još jedan Toyotin primjerak.
Nakon šest godina njihov najprodavaniji model u Europi dobio je nasljednika.


Azurna obala, gdje je održana prezentacija novog Yarisa, sinonim je za mjesto gdje su luksuzni i vrlo atraktivni automobili neizbježan modni detalj. Upravo u takvom okruženju novi Yaris otkrio nam je svoj definitivno najveći adut. Riječ je o novom, atraktivnom i znatno dinamičnijem vanjskom dizajnu koji će nedvojbeno odigrati presudnu ulogu u osvajanju kupaca. 


Prostranost i materijal


Vidljivo agresivniji dizajn odaje da Toyota novim modelom izravno cilja na mlađe kupce kojima će se nesumnjivo dopasti sportski imidž.


Značajnu ulogu u teškoj zadaći zadržavanja ovog modela u vrhu gradske klase trebala bi imati i ponuda prostora u unutrašnjosti. Velika pozornost posvećena je kvalitetnoj izradi materijala, prostranosti i komforu putnika. 


Iako su vanjske dimenzije Yarisa tek neznatno povećane, osjetno je povećanje unutrašnjeg prostora. Veći međuosovinski razmak, ali i svi važniji elementi interijera koji su pametno posloženi, zaslužni su za navedeno povećanje prostora. 


Povećane dimenzije


Dominantan izgled daje središnja konzola. Iz starog modela preuzeta je trodimenzionalna instrument-ploča, dok je novost prekidač za paljenje automobila. Ugrađeni su i brojni pretinci za odlaganje stvari koji dodatno doprinose komforu putnika. U odnosu na prethodnika, osim već navedenih noviteta, treba istaknuti i smanjenje vibracija, ali i buke. 


Putnicima straga dodatan prostor i veći komfor omogućilo je uklanjanje središnjeg tunela ispod nogu, prtljažnik je također povećan. 


Zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku i optimalno podešenom ovjesu, vožnja u novom Yarisu prilično je ugodna. Jedini minus dali bismo mjenjaču koji je mogao imati veću preciznost, kao i laganiji hod ručice.


Prosječna potrošnja


Ponuda motora sastojat će se od dva benzinca i jednog dizelaša. Osnovni jednolitreni trocilindraš razvija 69 KS pri 6000 o/min, dok je okretni moment od 93 Nm dostupan od 3600 o/min. 1,3 litreni četverocilindraš raspolaže sa 87 KS pri 6000 o/min i 121 Nm pri 4200 o/min.


Dizelski agregat pokreće 1,4 litreni agregat sa 90 KS pri 3800 o/min. Ova izvedba s prosječnom potrošnjom od 4,5 L/100Km, trebala bi osvojiti sve one kojima je štedljivost na prvome mjestu. Treba istaknuti i ubrzanje od 0-100 km/h koje iznosi 10,7 sekundi.


Cijena će se kretati u rasponu od 10.990 do 19.000 eura. Prodaja u Hrvatskoj započet će 20. siječnja iduće godine.


Neven Cesar
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 17:39