DUGA RESA - Obuća marke Mr. Joseph, koja je u proteklih desetak godina stasala u prepoznatljivi brand cijenjen do te mjere da mnogi još misle da je riječ o nekoj inozemnoj modnoj marki, ovih dana iz Duge Rese, gdje nastaje od dizajna do finalnog proizvoda, kreće na veliki pohod na tržišta skandinavskih zemalja.
- Projekt prodora na tržišta Skandinavije počinjemo sa Švedskom, gdje ćemo u Stockholmu otvoriti tri dućana, a skandinavske i nordijske zemlje u cijelosti bismo pokrili s dvadesetak brandovskih prodavaonica u sljedeće dvije do tri godine. Skandinavski projekt vodit će moj sin Domagoj, u kojeg imam apsolutno povjerenje - priča nam Josip Boljar, osnivač i vlasnik tvornice Mr. Joseph, u dugoreškom kraju poznatiji kao "Gospon Joža", po čemu je brand i dobio ime. Boljarevi su se proizvodnjom obuće počeli baviti prije desetak godina, u vrijeme kada su u Hrvatskoj propadale komplatne grane - tekstilna, kožarska i obućarska industrija. Josip Boljar u tom je razdoblju uspio stvoriti tvrtku koja je ne samo opstala na nestabilnom domaćem tržištu, već se odvažila i na to da poslovni uspjeh okuša i u inozemstvu.
- Razradio sam strategiju kako da stvorimo vlastiti brand, jer sam bio svjestan da masovna proizvodnja svakodnevne, narodske obuće neće biti održiva, odnosno da će se preseliti izvan Europe, tamo gdje je jefina radna snaga.
U počecima smo proizvodili dvadesetak tisuća pari godišnje, a danas je tehnička i tehnološka opremljenost tvrtke na zavidnoj razini s kapacitom od sto tisuća pari godišnje - ističe Boljar. Imali su u Mr. Josephu i kriznih trenutaka, kao prije pet godina kada je u Hrvatskoj eksplodirao uvoz jeftine robe s Dalekog istoka.
- Počeo sam formirati vlastitu prodajnu berndovsku mrežu, jer mi je postalo jasno da ćemo jedino tako opstati i uspjeti - pojašnjava Josip Boljar.
Danas Mr. Joseph ima stotinjak zaposlenih i dvadesetak svojih prodavaonica.
Danijel Tuškan
- Projekt prodora na tržišta Skandinavije počinjemo sa Švedskom, gdje ćemo u Stockholmu otvoriti tri dućana, a skandinavske i nordijske zemlje u cijelosti bismo pokrili s dvadesetak brandovskih prodavaonica u sljedeće dvije do tri godine. Skandinavski projekt vodit će moj sin Domagoj, u kojeg imam apsolutno povjerenje - priča nam Josip Boljar, osnivač i vlasnik tvornice Mr. Joseph, u dugoreškom kraju poznatiji kao "Gospon Joža", po čemu je brand i dobio ime. Boljarevi su se proizvodnjom obuće počeli baviti prije desetak godina, u vrijeme kada su u Hrvatskoj propadale komplatne grane - tekstilna, kožarska i obućarska industrija. Josip Boljar u tom je razdoblju uspio stvoriti tvrtku koja je ne samo opstala na nestabilnom domaćem tržištu, već se odvažila i na to da poslovni uspjeh okuša i u inozemstvu.
- Razradio sam strategiju kako da stvorimo vlastiti brand, jer sam bio svjestan da masovna proizvodnja svakodnevne, narodske obuće neće biti održiva, odnosno da će se preseliti izvan Europe, tamo gdje je jefina radna snaga.
U počecima smo proizvodili dvadesetak tisuća pari godišnje, a danas je tehnička i tehnološka opremljenost tvrtke na zavidnoj razini s kapacitom od sto tisuća pari godišnje - ističe Boljar. Imali su u Mr. Josephu i kriznih trenutaka, kao prije pet godina kada je u Hrvatskoj eksplodirao uvoz jeftine robe s Dalekog istoka.
- Počeo sam formirati vlastitu prodajnu berndovsku mrežu, jer mi je postalo jasno da ćemo jedino tako opstati i uspjeti - pojašnjava Josip Boljar.
Danas Mr. Joseph ima stotinjak zaposlenih i dvadesetak svojih prodavaonica.
Danijel Tuškan
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....