ZAGREB - U Hrvatskoj je najgledaniji kabelski program Hallmark, koji emitira filmove i serije televizijske produkcije s hrvatskih titlovima, a na vrhu liste su i, kako doznajemo iz razgovora s predstavnicima triju ponajvećih kabelskih operatera, Discovery Channel, Eurosport, Animal Planet te MTV Adria.
Vodeća pozicija Hallmarka ne čudi, ako se uzme u obzir da, prema nekim istraživanjima, čak 85 posto pretplatnika smatra da su hrvatski titlovi na stranim programima "važni ili izuzetno važni", što je znak da je za mnoge Hrvate jezična barijera još vrlo važan faktor u recepciji stranih programa.
Od programa iz zemalja bivše Jugoslavije dobro kotiraju bosanski OBN, programi iz SCG-a poput BK TV-a, Radio televizije Srbije, TV Crne Gore te slovenski Kanal A. Gledanost tih programa, međutim, u velikoj mjeri ovisi o dobi gledatelja i regiji u kojoj se programi emitiraju.
Komercijalni direktor vodećeg kabelskog operatera DCM-a, koji ima oko 45 tisuća pretplatnika, Damir Hajduk ističe da su programi s prostora bivše Jugoslavije najprihvaćeniji u osječkoj regiji, a da su najviše protestnih poziva zbog programa s područja SCG-a dobili iz Splita u razdoblju kad su u sklopu osnovne ponude neko vrijeme u svrhu promocije besplatno emitirali TV Pink, na kojem dominiraju narodnjaci.
Velike su razlike, kaže, i unutar većih gradova poput Zagreba. - U centru Zagreba su popularni programi na njemačkom, kao 3SAT-a i ORF-a, dok je u Novom Zagrebu veća potražnja za programima RTS-a i BK TV-a - govori Hajduk.
Njegov kolega iz konkurentskog Adriatic Kabela, s oko 25 tisuća pretplatnika, Krešimir Lovreček dodaje da je mlađa populacija općenito zainteresiranija za komercijalne programe sa zabavnim emisijama, serijama i filmovima, poput bosanskog OBN-a ili Federalne televizije, na kojoj ima i mnogo sporta.
Starije gledatelje, čini se, i dalje više zanima politika na području bivše države, pa radije prate programe RTS-a, TV CG i BK TV-a.
O. Obad
Vodeća pozicija Hallmarka ne čudi, ako se uzme u obzir da, prema nekim istraživanjima, čak 85 posto pretplatnika smatra da su hrvatski titlovi na stranim programima "važni ili izuzetno važni", što je znak da je za mnoge Hrvate jezična barijera još vrlo važan faktor u recepciji stranih programa.
Od programa iz zemalja bivše Jugoslavije dobro kotiraju bosanski OBN, programi iz SCG-a poput BK TV-a, Radio televizije Srbije, TV Crne Gore te slovenski Kanal A. Gledanost tih programa, međutim, u velikoj mjeri ovisi o dobi gledatelja i regiji u kojoj se programi emitiraju.
Komercijalni direktor vodećeg kabelskog operatera DCM-a, koji ima oko 45 tisuća pretplatnika, Damir Hajduk ističe da su programi s prostora bivše Jugoslavije najprihvaćeniji u osječkoj regiji, a da su najviše protestnih poziva zbog programa s područja SCG-a dobili iz Splita u razdoblju kad su u sklopu osnovne ponude neko vrijeme u svrhu promocije besplatno emitirali TV Pink, na kojem dominiraju narodnjaci.
Velike su razlike, kaže, i unutar većih gradova poput Zagreba. - U centru Zagreba su popularni programi na njemačkom, kao 3SAT-a i ORF-a, dok je u Novom Zagrebu veća potražnja za programima RTS-a i BK TV-a - govori Hajduk.
Njegov kolega iz konkurentskog Adriatic Kabela, s oko 25 tisuća pretplatnika, Krešimir Lovreček dodaje da je mlađa populacija općenito zainteresiranija za komercijalne programe sa zabavnim emisijama, serijama i filmovima, poput bosanskog OBN-a ili Federalne televizije, na kojoj ima i mnogo sporta.
Starije gledatelje, čini se, i dalje više zanima politika na području bivše države, pa radije prate programe RTS-a, TV CG i BK TV-a.
O. Obad
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....