ZAGREB - Želite li otvoriti luksuzni noćni klub u kojem će svakog vikenda nastupati samo najveće zvijezde na planetu, a slučajno imate nekretninu od kojih 1500 kvadrata koju samo treba urediti i, recimo, milijun i pol eura viška na računu, dvojac iz agencije Music Management mogao bi biti pravo rješenje. Menadžer Karlo Krpeta i art director Damir Gomuzak već deset godina rade upravo to - za silni novac ušminkavaju diskoteke i klubove u Hrvatskoj i u njih dovode poznate svjetske DJ-e.
Zaslužni su za izgled Gallery na Jarunu, ponovni procvat Haciende u Vodicama i porečki megaklub Byblos, proglašen najljepšim na Starom kontinentu. Posao iz snova, kako ga oboje zovu, izvan ljetne sezone uključuje i obilaske ‘in mjesta’ po Parizu, Ibizi i Miamiju iz kojih ‘posuđuju’ ideje.
- U ovom biznisu je ionako već sve isprobano, a mi ne namjeravamo izmišljati toplu vodu. Skupi automobili ispred klubova, šampanjac u potocima, zgodne djevojke i vrhunski provod. U svijetu to odlično prolazi i na tome se zarađuje. Mi to radimo ovdje. Dižemo ugostiteljstvo na drugu razinu. I u tome nemamo konkurenciju. Ma kako pompozno to zvučalo - objašnjavaju Krpeta i Gomuzak.
Ambasador želi na Guettu
Diskoteka The Best, njihova je najnovija milijun i pol eura vrijedna igračka, u koju dovode Davida Moralesa, Armanda van Heldena, Davida Guettu, Martina Solveiga i Ericka Morilla. - Slovenski ambasador me zove danima i traži VIP stol za Guettu. Zovu iz Kanade, Njemačke i svih zemalja regije. Stolove smo rasprodali mjesecima unaprijed, a na Facebooku je izbio pravi požar. Par tisuća ljudi već je potvrdilo dolazak na nastupe. A kad se sjetim da je prvi put u Hrvatskoj svirao za jedva 500 ljudi - kaže Karlo Krpeta dok stojimo na podiju Besta noć uoči otvorenja. Klub je sasvim preuređen, dominiraju lusteri od murana i mozaici na stupovima, djelo talijanskog arhitekta Marca Lucchija koji uređuje Cartierove dućane i klubove po Japanu. A kako uopće natjerati zvijezdu koja puni stadione (poput Guette koji je nedavno napunio Stade de France) da dođe u Hrvatsku?
- U početku je teško. Da bi zvijezdu doveo u neku malu zemlju na europskoj margini moraš ga preplatiti i obećati mu najbolje uvjete. Booking nije neka velika filozofija i ako nudiš odlične uvjete, saslušat će te svaki menadžer. U početku smo gradili ime i teško smo se pokrivali profitom, dijelom i zato jer publika ovdje megazvijezde nije prepoznavala. Ali pravi igrač postaješ tek kad uspiješ preskočiti nečijeg menadžera i pregovaraš direktno sa zvijezdom. Ako mu se svidi tretman u tvom klubu, uvijek će se vraćati. S godinama postanete prijatelji i DJ postane samo tvoj vjeran gost. Zbog toga moraš nuditi vrhunske uvjete. U međuvremenu tvoj DJ se proda na MTV-ju, izbaci mega hit i onda nahrli i publika. Danas nas u svijetu prepoznaju kao sebi ravne.
Što traže moraju i dobiti
Za Morrilla smo izvodili čuda, kažu. U jednom navratu je s Tommy Leejem, suprugom Pamele Anderson, u privatnom avionu trebao sletjeti na Krk, ali aerodrom se zatvorio u 22 sata i kontrolu leta nismo mogli nagovoriti da ga pričekaju još 15 minuta. Sletio je u Pulu, a mi smo u trenu morali organizirati luksuzne automobile da ga dovezu do kluba. Morrillo je u svjetskim razmjerima superstar i od nas je tražio da ga tako tretiramo.
Želi privatnog kuhara i konobara 24 sata dnevno, vozi se isključivo u privatnom avionu ili u Mercedesu ML ili Porsche Cayenneu, a od nas je čak tražio da mu pregradimo zidove u sobi hotela s pet zvjezdica. Međutim, nakon nastupa je na svom službenom siteu rekao da mu je nastup u Hrvatskoj najbolje iskustvo ove godine, što nam je ogromna reklama i zadovoljstvo - kažu. Krpeta dodaje kako je jednom prilikom Morrillu kod kuće kuhao jaja da bi ovaj mogao doručkovati dok ga voze na aerodrom.
Damir Gomuzak ime gradi i nastupanjem. Kao D and G već surađuje sa poznatim DJ-ima i glazbu pušta za renomirani francuski radio FG. Zbog toga mu je mnogo lakše nagovoriti nekog da dođe u Hrvatsku. David Morales pak, u Hrvatskoj rado viđeni house djedica kojem se bliži pedeseti rođendan, za nastup prije tri godine u Galleryju tražio je dva dodatna zvučnika.
- To je bilo zabavno. Uložiš puste novce u razglas, a onda smo samo za njega na strop morali instalirati dva zvučnika veličine frižidera koji su nam zvukom rušili boce votke s polica. Ali tad je doslovno razvalio klub. Ljudi su bili oduševljeni, a jagma za kartama unatoč cijeni bila je neopisiva. Da sam imao deset mobitela, svi bi zvonili stalno - kaže Krpeta.
Od minusa do zarade
Zanimljivo, u početku je biznis išao loše, a umjesto zarade od gostovanja morali su se zadovoljiti mršavom nulom ili minusom na kraju svake večeri. Kad je otvoren Gallery, na blogovima su ih ismijavali da je klub stvoren zbog mafijaša i elite koja u Zagrebu ne postoji, gradskih šminkera i sponzoruša. Klub je u početku bio poluprazan, jer strane zvijezde kod nas tada nisu uopće bile poznate. A narodnjački Lake City prekoputa Galleryja bio je krcat svake večeri. Danas je situacija drugačija i elektronski house zvuk ponovno je u modi. A to znači da će Krpeta za vikende koji slijede morati nabaviti deset mobitela.
Tomislav Novak
Zaslužni su za izgled Gallery na Jarunu, ponovni procvat Haciende u Vodicama i porečki megaklub Byblos, proglašen najljepšim na Starom kontinentu. Posao iz snova, kako ga oboje zovu, izvan ljetne sezone uključuje i obilaske ‘in mjesta’ po Parizu, Ibizi i Miamiju iz kojih ‘posuđuju’ ideje.
- U ovom biznisu je ionako već sve isprobano, a mi ne namjeravamo izmišljati toplu vodu. Skupi automobili ispred klubova, šampanjac u potocima, zgodne djevojke i vrhunski provod. U svijetu to odlično prolazi i na tome se zarađuje. Mi to radimo ovdje. Dižemo ugostiteljstvo na drugu razinu. I u tome nemamo konkurenciju. Ma kako pompozno to zvučalo - objašnjavaju Krpeta i Gomuzak.
Ambasador želi na Guettu
Diskoteka The Best, njihova je najnovija milijun i pol eura vrijedna igračka, u koju dovode Davida Moralesa, Armanda van Heldena, Davida Guettu, Martina Solveiga i Ericka Morilla. - Slovenski ambasador me zove danima i traži VIP stol za Guettu. Zovu iz Kanade, Njemačke i svih zemalja regije. Stolove smo rasprodali mjesecima unaprijed, a na Facebooku je izbio pravi požar. Par tisuća ljudi već je potvrdilo dolazak na nastupe. A kad se sjetim da je prvi put u Hrvatskoj svirao za jedva 500 ljudi - kaže Karlo Krpeta dok stojimo na podiju Besta noć uoči otvorenja. Klub je sasvim preuređen, dominiraju lusteri od murana i mozaici na stupovima, djelo talijanskog arhitekta Marca Lucchija koji uređuje Cartierove dućane i klubove po Japanu. A kako uopće natjerati zvijezdu koja puni stadione (poput Guette koji je nedavno napunio Stade de France) da dođe u Hrvatsku?
- U početku je teško. Da bi zvijezdu doveo u neku malu zemlju na europskoj margini moraš ga preplatiti i obećati mu najbolje uvjete. Booking nije neka velika filozofija i ako nudiš odlične uvjete, saslušat će te svaki menadžer. U početku smo gradili ime i teško smo se pokrivali profitom, dijelom i zato jer publika ovdje megazvijezde nije prepoznavala. Ali pravi igrač postaješ tek kad uspiješ preskočiti nečijeg menadžera i pregovaraš direktno sa zvijezdom. Ako mu se svidi tretman u tvom klubu, uvijek će se vraćati. S godinama postanete prijatelji i DJ postane samo tvoj vjeran gost. Zbog toga moraš nuditi vrhunske uvjete. U međuvremenu tvoj DJ se proda na MTV-ju, izbaci mega hit i onda nahrli i publika. Danas nas u svijetu prepoznaju kao sebi ravne.
Što traže moraju i dobiti
Za Morrilla smo izvodili čuda, kažu. U jednom navratu je s Tommy Leejem, suprugom Pamele Anderson, u privatnom avionu trebao sletjeti na Krk, ali aerodrom se zatvorio u 22 sata i kontrolu leta nismo mogli nagovoriti da ga pričekaju još 15 minuta. Sletio je u Pulu, a mi smo u trenu morali organizirati luksuzne automobile da ga dovezu do kluba. Morrillo je u svjetskim razmjerima superstar i od nas je tražio da ga tako tretiramo.
Želi privatnog kuhara i konobara 24 sata dnevno, vozi se isključivo u privatnom avionu ili u Mercedesu ML ili Porsche Cayenneu, a od nas je čak tražio da mu pregradimo zidove u sobi hotela s pet zvjezdica. Međutim, nakon nastupa je na svom službenom siteu rekao da mu je nastup u Hrvatskoj najbolje iskustvo ove godine, što nam je ogromna reklama i zadovoljstvo - kažu. Krpeta dodaje kako je jednom prilikom Morrillu kod kuće kuhao jaja da bi ovaj mogao doručkovati dok ga voze na aerodrom.
Damir Gomuzak ime gradi i nastupanjem. Kao D and G već surađuje sa poznatim DJ-ima i glazbu pušta za renomirani francuski radio FG. Zbog toga mu je mnogo lakše nagovoriti nekog da dođe u Hrvatsku. David Morales pak, u Hrvatskoj rado viđeni house djedica kojem se bliži pedeseti rođendan, za nastup prije tri godine u Galleryju tražio je dva dodatna zvučnika.
- To je bilo zabavno. Uložiš puste novce u razglas, a onda smo samo za njega na strop morali instalirati dva zvučnika veličine frižidera koji su nam zvukom rušili boce votke s polica. Ali tad je doslovno razvalio klub. Ljudi su bili oduševljeni, a jagma za kartama unatoč cijeni bila je neopisiva. Da sam imao deset mobitela, svi bi zvonili stalno - kaže Krpeta.
Od minusa do zarade
Zanimljivo, u početku je biznis išao loše, a umjesto zarade od gostovanja morali su se zadovoljiti mršavom nulom ili minusom na kraju svake večeri. Kad je otvoren Gallery, na blogovima su ih ismijavali da je klub stvoren zbog mafijaša i elite koja u Zagrebu ne postoji, gradskih šminkera i sponzoruša. Klub je u početku bio poluprazan, jer strane zvijezde kod nas tada nisu uopće bile poznate. A narodnjački Lake City prekoputa Galleryja bio je krcat svake večeri. Danas je situacija drugačija i elektronski house zvuk ponovno je u modi. A to znači da će Krpeta za vikende koji slijede morati nabaviti deset mobitela.
Tomislav Novak
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....