Mali gradski automobil, namijenjen uglavnom ženskoj populaciji, na prvi se pogled teško povezuje s epitetom sportski. Međutim, ova izvedba zaista je pravi mali GTI.
Pozornijim promatranjem uočavaju se detalji kojima se izdvaja od slabijih modela, kako vanjštinom, tako i interijerom Iznimno bogata oprema, uz odličan izgled, kvalitetu izrade i poneki sportski detalj, narušeni su samo lošim sjedalima i isto takvom ergonomijom.
FORD FIESTA ST: NAGLASAK NA VOZNIM OSOBINAMA, A NE SNAZI
VW POLO GTI: DUH PRVOG GOLFA GTI I DALJE ŽIVI
Viši ljudi teško mogu pronaći idealan položaj za upravljačem. Za to su prije svega kriva visoko postavljena sjedala.
U Micru je, kako joj i ime govori, ugrađen 1.6-litreni benzinac koji razvija 110 konja. Iako se ne čini kao ozbiljan potencijal, sasvim je dovoljan za mali automobil težak tek nešto više od tone. Iako tvornički podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini ne impresioniraju, u praksi se Micra pokazala u potpuno drugom svjetlu. Potrebno je tek češće posegnuti za solidnim mjenjačem te zavrtjeti motor u više okretaje. Tada SR pokazuje svoje pravo lice - živahnog i vrlo zabavnog automobila.
Podvozje je također dorađeno. Tu su tvrđe podešen i dodatno snižen ovjes te osnažene kočnice. Sve to uz kotače velikih dimenzija osigurava neočekivano dobre vozne osobine. Još da upravljač pruža malo više povratnih informacija s podloge i da nije toliko lagan, dojam bi bio potpun.
Micra 160SR ugodno nas je iznenadila, i to u pogledu u kojem smo to najmanje očekivali. Ono što je pokazala u pogledu voznih osobina i užitka u vožnji zaista je veliko iznenađenje. Kada se tome pribroji i povoljna cijena, dojam postaje još potpuniji.
Hrvoje Srpak
Pozornijim promatranjem uočavaju se detalji kojima se izdvaja od slabijih modela, kako vanjštinom, tako i interijerom Iznimno bogata oprema, uz odličan izgled, kvalitetu izrade i poneki sportski detalj, narušeni su samo lošim sjedalima i isto takvom ergonomijom.
FORD FIESTA ST: NAGLASAK NA VOZNIM OSOBINAMA, A NE SNAZI
VW POLO GTI: DUH PRVOG GOLFA GTI I DALJE ŽIVI
Viši ljudi teško mogu pronaći idealan položaj za upravljačem. Za to su prije svega kriva visoko postavljena sjedala.
U Micru je, kako joj i ime govori, ugrađen 1.6-litreni benzinac koji razvija 110 konja. Iako se ne čini kao ozbiljan potencijal, sasvim je dovoljan za mali automobil težak tek nešto više od tone. Iako tvornički podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini ne impresioniraju, u praksi se Micra pokazala u potpuno drugom svjetlu. Potrebno je tek češće posegnuti za solidnim mjenjačem te zavrtjeti motor u više okretaje. Tada SR pokazuje svoje pravo lice - živahnog i vrlo zabavnog automobila.
Podvozje je također dorađeno. Tu su tvrđe podešen i dodatno snižen ovjes te osnažene kočnice. Sve to uz kotače velikih dimenzija osigurava neočekivano dobre vozne osobine. Još da upravljač pruža malo više povratnih informacija s podloge i da nije toliko lagan, dojam bi bio potpun.
Micra 160SR ugodno nas je iznenadila, i to u pogledu u kojem smo to najmanje očekivali. Ono što je pokazala u pogledu voznih osobina i užitka u vožnji zaista je veliko iznenađenje. Kada se tome pribroji i povoljna cijena, dojam postaje još potpuniji.
Hrvoje Srpak
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....