Iako u klasu malih Coupe-Cabrioleta stiže s popriličnim kašnjenjem u odnosu prema konkurenciji, Nissanova nova C+C izvedba popularne gradske Micre ima više nego dovoljno aduta za velik uspjeh na hrvatskom tržištu na kojem dostupna od prošloga tjedna.
VANJSKI IZGLED Dizajnerske razlike u odnosu prema uobičajenoj, hatchback izvedbi Micre očite su na prvi pogled. Micra C+C je niža i dulja te nešto dinamičnija zbog položenijeg vjetrobranskog stakla. Izraženi stražnji kraj, 'klasičan' vizualni problem svih Coupe-Cabrioleta, a izazvan potrebom spremanja sklopljenog krova u prtljažnik, vidljiv je i na Micri, no nije toliko izražen kao kod određenih konkurenata.
Premda poznat iz ostalih Micri, ionako domišljato oblikovani interijer dotjeran je ponekim detaljem kako bi se dodatno istaknula posebnost i individualnost coupe-kabrioletskog modela. Kao i kod svih malih CC-a, ponuda prostora na stražnjim sjedalima adekvatna je samo za djecu ili jako strpljive odrasle putnike, no isključivo na kratkim relacijama. Dok mjesta za putnike straga ima relativno malo, onoga za prtljagu ima u izobilju. Štoviše,
volumenom od 255 sa spuštenim, odnosno 457 litara s podignutim krovom, Micra C+C posjeduje daleko najveći prtljažnik u klasi.
SKLOPIVI KROV Jedna od najvećih prednosti nove Micre C+C upravo je limeni sklopivi krov koji serijski dolazi s panoramskim C-VIEW staklenim središnjim dijelom. Neosporno jedan od najkvalitetnijih 'CC' krovova u klasi odlikuje električno sklapanje za svega 22 sekunde, a spuštanje ili podizanje moguće je izvesti i prilikom, primjerice, kretanja sa semafora, odnosno pri brzinama do 5 km/h.
Micra C+C trenutno se nudi s dva benzinska četiricilindarska motora. Početni 1.4 litreni model raspolaže sa 88 KS i 128 Nm (0-100 km/h za 12.8 sekundi i 176 km/h), dok snažniju izvedbu pokreće novi 1.6 litreni motor, poznat iz sportske Micre SR160, snage 110 KS i 153
Nm (0-100 km/h za 10.6 sekundi, 191 km/h). Oba motora pružaju respektabilne performanse, osobito snažniji, te oba karakteriziraju izvrsni petbrzinski mjenjači s ručicama preciznih, brzih i laganih hodova. Nissan će naknadno ponudu proširiti i jednim turbodizelskim motorom, najvjerojatnije 1.5 litrenim dCi 'common-rail' četiricilindrašem.
VOZNE OSOBINE Promišljena konstrukcija rezultirala je pohvalnom otpornošću na uvijanje karoserije što je klasična boljka većine coupe-kabrioleta, dok dobro podešen ovjes i precizan servoupravljač pružaju više nego solidne vozne osobine. Jedinu veću zamjerku na Micru C+C upućuje nešto višem položaju sjedenja za upravljačem koji će u kombinaciji s nižom krovnom linijom osobito zasmetati višim vozačima.
Nova Micra C+C nudi se sa Tekna i Tekna Plus paketima opreme od kojih prvi dolazi u kombinaciji sa 1.4, a drugi sa 1.6 litrenim motorom. Cijena modela 1.4 Tekna iznosi 19.110 dok 1.6 Tekna Plus stoji 19.795 eura.
Marko Santini
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....