Nova generacija Nissanova modela Navara krenula je u prodaju. Prošlotjedno predstavljanje hrvatskoj javnosti popraćeno je iznimnim medijskim zanimanjem.
Veliki prostor u tom segmentu, ali i trend povećanja interesa za terenskim vozilima, čine se kao idealni uvjeti pri lansiranju nove Navare. Iako ga čelnici Nissana vole uspoređivati sa svojim luksuznim terencem Pathfinderom, jedna od 'manjih' razlika je što je ovdje ipak riječ o pick-up vozilu.
Iako su naši kupci skloni predrasudama kada je riječ o takvoj vrsti vozila, novi Nissanov adut potpuno je nadrastao bilo kakve sumnje.
Ovaj pick-up, uz praktičnost tipičnu za takva vozila, donosi terensku upotrebljivost, ali i vozačku kabinu na razini luksuznih SUV-ova. Upravo
Navara dokazuje kako pick-up vozila, osim radne, imaju i znatno širu primjenu. Japanski proizvođač ovim je modelom napravio velik odmak od klasičnih pick-upova, namijenivši mu potpuno novu osobnost i funkcionalnost u dizajnerskom te mehaničkom stilu. Na raspolaganju su dvije izvedbe. Prva je King Cab izvedba, manja kabina koja na bokovima ima četvera vrata, no stražnja su manja te se otvaraju u kontrasmjeru. Double Cab također ima četvera vrata, ali s istim smjerom otvaranja, tako da je olakšan ulazak na prostranu stražnju klupu. Atraktivan vanjski izgled otkriva kako je ovo vozilo snažno povezano s terenskim Pathfinderom. Naravno, stražnji dio je proizveden u klasičnom pick-up stilu.
Od elemenata koji su identični kod Navare i Pathfindera svakako treba izdvojiti motor. Riječ je o 2,5-litrenom turbodizelašu snage 174 KS koji Navari osigurava titulu najsnažnije u klasi.
Uz takve odlične performanse, tu je i pogon na sve kotače koji omogućava izvrsna terenska svojstva i sigurnost u vožnji bez obzira na vremenske uvjete. Za hrvatsko tržište Nissanovi čelnici namijenili su 50 Navara. Cijene se kreću između 29.700 i 37.900 eura, ovisno o izvedbi i ugrađenoj serijskoj opremi. Iako će vjerojatno i dalje zadržati epitet radnog stroja, neosporno je kako s novom Navarom dolazi i novi imidž te elegantan stil. Kao jedini minus istaknuli bismo cijenu, iako nas Nissanovi čelnici uvjeravaju da je ona realan omjer uloženog i dobivenog.
Neven Cesar
Veliki prostor u tom segmentu, ali i trend povećanja interesa za terenskim vozilima, čine se kao idealni uvjeti pri lansiranju nove Navare. Iako ga čelnici Nissana vole uspoređivati sa svojim luksuznim terencem Pathfinderom, jedna od 'manjih' razlika je što je ovdje ipak riječ o pick-up vozilu.
Iako su naši kupci skloni predrasudama kada je riječ o takvoj vrsti vozila, novi Nissanov adut potpuno je nadrastao bilo kakve sumnje.
Ovaj pick-up, uz praktičnost tipičnu za takva vozila, donosi terensku upotrebljivost, ali i vozačku kabinu na razini luksuznih SUV-ova. Upravo
Navara dokazuje kako pick-up vozila, osim radne, imaju i znatno širu primjenu. Japanski proizvođač ovim je modelom napravio velik odmak od klasičnih pick-upova, namijenivši mu potpuno novu osobnost i funkcionalnost u dizajnerskom te mehaničkom stilu. Na raspolaganju su dvije izvedbe. Prva je King Cab izvedba, manja kabina koja na bokovima ima četvera vrata, no stražnja su manja te se otvaraju u kontrasmjeru. Double Cab također ima četvera vrata, ali s istim smjerom otvaranja, tako da je olakšan ulazak na prostranu stražnju klupu. Atraktivan vanjski izgled otkriva kako je ovo vozilo snažno povezano s terenskim Pathfinderom. Naravno, stražnji dio je proizveden u klasičnom pick-up stilu.
Od elemenata koji su identični kod Navare i Pathfindera svakako treba izdvojiti motor. Riječ je o 2,5-litrenom turbodizelašu snage 174 KS koji Navari osigurava titulu najsnažnije u klasi.
Uz takve odlične performanse, tu je i pogon na sve kotače koji omogućava izvrsna terenska svojstva i sigurnost u vožnji bez obzira na vremenske uvjete. Za hrvatsko tržište Nissanovi čelnici namijenili su 50 Navara. Cijene se kreću između 29.700 i 37.900 eura, ovisno o izvedbi i ugrađenoj serijskoj opremi. Iako će vjerojatno i dalje zadržati epitet radnog stroja, neosporno je kako s novom Navarom dolazi i novi imidž te elegantan stil. Kao jedini minus istaknuli bismo cijenu, iako nas Nissanovi čelnici uvjeravaju da je ona realan omjer uloženog i dobivenog.
Neven Cesar
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....