Stanovnici Ujedinjenog Kraljevstva probudili su se u svijetu u kojem čokolade Toblerone više nisu onakve kakve su poznavali. Neugodno iznenađeni ostali su danas obožavatelji slatkog zalogaja, kada su otvorili pakiranja i vidjeli da je prostor između dva karakteristična trokutasta oblika postao puno veći nego što je bio desetljećima.
Iz kompanije Mondalez International, koja proizvodi globalno popularne Toblerone, su se oglasili i objavili da smanjili samo oblik dva pakiranja, ono od 400 grama i jednog manjeg od 170 grama. No, ova je odluka (posve razumljivo) izazvala bijes slatkoljubaca na Otoku, koji su na društvenim mrežama ovaj potez gotovo unisono prozvali: pogrešnim i glupim.
Iz Mondaleza su pokušali objasniti kako su se na ovaj potez odlučili jer su cijene sirovina za proizvodnju porasle, a oni su željeli da njighov proizvod zadrži cijenu. Ovo im se činilo kao najbolje rješenje. Tako se na policama odsada umjesto pakiranja od 400 grama nalaze ona koja teže 360 grama, a pakiranja od 170 grama su smanjila težinu na 150 grama.
Cijena je ostala ista. Obožavateljima Tobleronea niti ovo objašnjenje nije donijelo mir. Postavljaju pitanje: zašto se morao povećati prostor između trokutića, zašto se jednostavno nije smanjila duljina jednog pakiranja čokolade? Tako bi se zadržao originalan dizajn samog pakiranja, ali i samog proizvoda - što očito brojnim obožavateljima nije ništa manje važno.
I dok su se u kompaniji Mondalez odlučili na ovakav potez, valja zabilježiti da su neki drugi proizvođači hrane zbog pada vrijednosti funte nakon Brexita odlučili - povisiti svoje cijene. Glasnogovornica Mondaleza je ipak opovrgla da razmak među trokutićima Toblerona ima veze s Brexitom.
Ipak, nije razjasnila hoće li ovaj oblik čokolade osvanuti i na policama diljem Europe ili će se zadržati unutar granica Ujedinjenog Kraljevstva.
Vijest o izmijenjenom obliku Toblerone čokolada na BBC-u čitanija od američkih izbora
U kojoj mjeri je razmak između trokutića na čokoladi Toblerone potresla stanovnike Ujedinjenog Kraljevstva ponajbolje svjedoči čitanost na portalu uglednog BBC-a. A ondje je danas ta vijest najčitanija. Čitanija od vijesti o američkim izborima.

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....