Nedugo nakon predstavljanja koncepta Epure na rujanskom Pariškom salonu, Peugeot je prikazao prve fotografije serijske CC izvedbe modela 207, dugoočekivanog nasljednika istoimene inačice iznimno popularnog 206 koja je svojdobno otvorila novu klasu gradskih Coupe-Cabrioleta, odnosno malih kabrioleta s limenim sklopivim krovovima.
Poput izvornog modela, novi 207 CC ističe se dizajnom koji će nedvojbeno plijeniti pozornost, neovisno o tome je li krov spušten ili podignut. Sam krov dizajnirao je i konstruirao Peugeot, a sklapa se električno, bez vozačeve intervencije, za samo 25 sekundi. Unutrašnjost je preuzeta iz uobičajene izvedbe 207 te, osim prednjih, nudi i dva stražnja, doduše, pomoćna sjedala. Uostalom, presvlake sjedala, kao i armaturu moguće je naručiti u nizu maštovitih boja kako bi se napravio odmak od običnog modela.
Na početku prodaje, u ožujku sljedeće godine, novi Coupe-Cabriolet nudit će se s tri četverocilindarska motora. Benzinsku ponudu čine dvije izvedbe novorazvijenog 1,6-litrenog motora koji će biti dostupan u atmosferskoj izvedbi sa 120 te s turbopunjačem sa 150 KS. Jedini dizelaš u ponudi je 1,6-litreni HDi sa 110 KS, no kasnije će stići još snažnije izvedbe. Nema dvojbe da će nova generacija Peugeotova gradskog CC-a dostići, a najvjerojatnije i prestići iznimne prodajne rezultate izvornog modela.
Marko Santini
Poput izvornog modela, novi 207 CC ističe se dizajnom koji će nedvojbeno plijeniti pozornost, neovisno o tome je li krov spušten ili podignut. Sam krov dizajnirao je i konstruirao Peugeot, a sklapa se električno, bez vozačeve intervencije, za samo 25 sekundi. Unutrašnjost je preuzeta iz uobičajene izvedbe 207 te, osim prednjih, nudi i dva stražnja, doduše, pomoćna sjedala. Uostalom, presvlake sjedala, kao i armaturu moguće je naručiti u nizu maštovitih boja kako bi se napravio odmak od običnog modela.
Na početku prodaje, u ožujku sljedeće godine, novi Coupe-Cabriolet nudit će se s tri četverocilindarska motora. Benzinsku ponudu čine dvije izvedbe novorazvijenog 1,6-litrenog motora koji će biti dostupan u atmosferskoj izvedbi sa 120 te s turbopunjačem sa 150 KS. Jedini dizelaš u ponudi je 1,6-litreni HDi sa 110 KS, no kasnije će stići još snažnije izvedbe. Nema dvojbe da će nova generacija Peugeotova gradskog CC-a dostići, a najvjerojatnije i prestići iznimne prodajne rezultate izvornog modela.
Marko Santini
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....