
1/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

2/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Na fotografiji: Vesna Pusic, Darinko Bago predsjednik uprave Koncara.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

3/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Na fotografiji: Vesna Pusic, Darinko Bago predsjednik uprave Koncara.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

4/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

5/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

6/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

7/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

8/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

9/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

10/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

11/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

12/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

13/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

14/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

15/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

16/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

17/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

18/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

19/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

20/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

21/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

22/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

23/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

24/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

25/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

26/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

27/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Ukrcaj transformatora na najveci avion na svijetu Antonov 225 koji je ujedno i jedini takav primjerak u svijetu. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

28/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

29/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

30/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

31/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

32/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

33/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

34/34
Zagreb, 091113.Aerodrom Pleso.Najveci zrakoplov na svijetu stvorio je veliku guzvu na aerodromu Pleso. Mnogi gradjani su zeljeli uzivo. Ovaj zrakoplov pokrece 6 motora, dugacak je 86 metara, ima raspona krila od 88 metara i tezak je 260 tona. Avion je dosao ukrcati 140 tona tezak transformator tvrtke Koncar i odvesti ga u elektranu San Lorenzo.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....