Saša Antić iz TBF-a predstavio spot

ZAGREB - Uz urugvajsko vino, domaći sir i masline te pršut iz Europske Unije, kako je objasnio Aleksandar Antić iz TBF-a, premijerno je, na posebno pripremljenom laptopu, prikazan spot za pjesmu "Ludi Splićo" s njegova solo prvijenca "Pepermint".



Spot je snimio i montirao Matija Pavlić, a album, koji je Saša snimio pod krinkom svojeg alter ega Alejandra Buendije, na tržištu bi se trebao naći 24. svibnja. Svečana premijera održana je u trešnjevačkom kafiću No sikiriki, čiji vlasnik je Sašin kolega reper Edo Maajka, a nedostatak nekog većeg televizora ili LCD-a, kako obično na premijerama biva, kroz smijeh je objašnjen učlanjenjem u "udrugu mrzitelja televizije". "Ovo je viša matematika bolesnog romantika, Ludi Splićo je proizvod šta se ne prodaje za sitno", stihovi su hita, a na predstavljanju i u spotu je gostovao MC Yuri iz St!llnessa. Pjesmu je producirala ekipa Sinesteta, a miksana je i masterirana u Morris studiju u Zagrebu. (T. Pe.)







Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 19:29