Actyon je najnoviji član velike obitelji korejskoga proizvođača koji se orijentirao uglavnom na stvaranje terenskih vozila. Iako nije potpuni anonimus, SsangYong svojim imenom neće privući kupce kao Toyota, Nissan ili Land Rover. Dovoljan je jedan pogled kako bi se zaključilo da tvorci Actyona nisu upoznati s riječju kompromis. Dizajneri su, čini se, dobili potpuno slobodne ruke, možda čak i preslobodne.
U interijeru sve djeluje jednostavno i neupadljivo. Nedostatak emocija nadoknađuje preglednost i jednostavno rukovanje komandama, kao i uzorna završna obrada. Manjak mjesta za glave putnika na stražnjoj klupi i prtljažnik obujma od samo 320 litara više bi odgovarali kupeu ili kompaktu.
Možda najbolji dio tog križanca jest njegov pogonski agregat. Riječ je o modernom dvolitrenom dizelašu koji se može pohvalilti snagom od 140 konja i vrlo upotrebljivih 310 newtonmetara okretnog momenta.
174 km/h
9,8 s
| Cijena 26.800 eura
|
Ako se ne odlikuje dinamičnim performansama, onda se može pohvaliti barem povoljnom potrošnjom i dobrom elastičnošću. Klasična šasija, robusna konstrukcija, visoko rastojanje od tla i meko podešen ovjes znatno se bolje snalaze na terenu, nego na asfaltu. Tom dojmu pridonosi i pogon na sve kotače, koji je u osnovi izveden samo na stražnje kotače, no raspolaže reduktorom i elektronikom za sigurno spuštanje niz padine. Na cesti će zadovoljiti tek one nezahtjevne, kojima je brza vožnja potpuno sporedna stvar.
Actyon je tipično korejsko vozilo u pogledu jedne karakteristike: povoljne cijene. Osnovna, no pristojno opremljena izvedba s pogonom na sve kotače stoji 26.380 eura. S obzirom na sve što nudi, taj je iznos u potpunosti opravdan i zaslužuje pohvale.

Goran Vuzem
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....