VUKOVAR - Potpuno redizajnirane i uljepšane tenisice Startas, kao jedan od najvećih brendova vukovarske tvrtke Borovo, od danas je moguće vidjeti u izlozima trgovina u Zagrebu, Splitu, Zadru, Rijeci, Puli, Osijeku i Vukovaru. Stvorene prije 32 godina kao obuća za stolni tenis, popularne “startasice” postale su novi poslovni pothvat Borovo - Gumene obuće i Kreativnog studija Sheriff&Chery čiji su dizajneri osmislili 60-ak modela. Njihova masovna proizvodnja već je počela, a prve će se kožne tenisice u trgovinama pojaviti u modelima University, Bazar Winter i Parizer zimska specijalna edicija.
Uljepšali proizvod
Tenisice će se moći kupiti za 200 do 400 kuna
Stare metode
Guma i koža za ove se modele spajaju vulkaniziranjem
- Stari je “ping-pong uzorak 183”, kako su ga nekad zvali u Borovu, ostao kao osnova, a mi smo samo aktualizirali i uljepšali proizvod. Dodali smo gumene i kožne dodatke, aromatizirali ga i obogatili različitim uzorcima i printovima. Pojavio se novi brend koji je najprije prepoznat u svijetu, a potom i u Hrvatskoj, što je pomalo neobično. Na kraju, svijet je prihvatio nešto što ostaje “cool”, a nije “fancy” i podjednako ga cijene i žene i muškarci - rekao je dizajner Mauro Massarotto, inicijator projekta Long Live Startas za koji je već dobio Grand Prix na Izložbi hrvatskog dizajna.
Startasice su u zlatno doba bivše Jugoslavije i poduzeća Borovo bile jedan od najprepoznatljivijih sportskih brendova, a na godinu se proizvodilo i pet milijuna pari te sportske obuće. Bile su i službena sportska oprema zagrebačke Univerzijade 1987. godine. Neki od radnika koji su 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća radili Startasice i danas su za strojevima.
- Još kao početnica došla sam u Gumenu obuću gdje se već radila sportska obuća za dvorane.
Jednak način izrade
Tada se nije radilo s kožom. Bio je samo tekstil u bijeloj ili plavoj boji, no način izrade ostao je jednak - ispričala je “majstorica” Julijana Šandor, voditeljica šivaonice.
Objašnjavajući tehnologiju izrade, organizator proizvodnje Ivica Marković kaže kako svakih 28 sekundi s trake izađe jedna tenisica.
- Još primjenjujemo proces spajanja gume i kože vulkaniziranjem. To danas nitko ne radi - rekao je Marković. Cijena Startasice, doznajemo, kretat će se od 200 do 400 kuna.
Uz 12 Basic, odnosno jednobojni modela s plavim ili bijelim gumenim potplatom, proizvodit će se i modeli s prugama ili točkicama, uzorcima leopardove kože, jeansa, retro, ali i modeli Summer Camp ili ekskluzivne serije. - Ne bavimo se brojevima, nego kontinuitetom proizvodnje jednog brenda i njegove kvalitete. Dizajniranjem i dobrim marketingom može se učiniti mnogo. Željeli smo napraviti što atraktivniju obuću i pokazati svijetu što Hrvatska posjeduje. Bit će to globalni proizvod koji ćemo ponuditi Italiji, Francuskoj, SAD-u i Japanu - najavio je Massarotto.
Mladen Obrenović/EPEHA
Uljepšali proizvod
Tenisice će se moći kupiti za 200 do 400 kuna
Stare metode
Guma i koža za ove se modele spajaju vulkaniziranjem
|
Cijena
|
Startasice su u zlatno doba bivše Jugoslavije i poduzeća Borovo bile jedan od najprepoznatljivijih sportskih brendova, a na godinu se proizvodilo i pet milijuna pari te sportske obuće. Bile su i službena sportska oprema zagrebačke Univerzijade 1987. godine. Neki od radnika koji su 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća radili Startasice i danas su za strojevima.
- Još kao početnica došla sam u Gumenu obuću gdje se već radila sportska obuća za dvorane.
Jednak način izrade
Tada se nije radilo s kožom. Bio je samo tekstil u bijeloj ili plavoj boji, no način izrade ostao je jednak - ispričala je “majstorica” Julijana Šandor, voditeljica šivaonice.
Objašnjavajući tehnologiju izrade, organizator proizvodnje Ivica Marković kaže kako svakih 28 sekundi s trake izađe jedna tenisica.
- Još primjenjujemo proces spajanja gume i kože vulkaniziranjem. To danas nitko ne radi - rekao je Marković. Cijena Startasice, doznajemo, kretat će se od 200 do 400 kuna.
Uz 12 Basic, odnosno jednobojni modela s plavim ili bijelim gumenim potplatom, proizvodit će se i modeli s prugama ili točkicama, uzorcima leopardove kože, jeansa, retro, ali i modeli Summer Camp ili ekskluzivne serije. - Ne bavimo se brojevima, nego kontinuitetom proizvodnje jednog brenda i njegove kvalitete. Dizajniranjem i dobrim marketingom može se učiniti mnogo. Željeli smo napraviti što atraktivniju obuću i pokazati svijetu što Hrvatska posjeduje. Bit će to globalni proizvod koji ćemo ponuditi Italiji, Francuskoj, SAD-u i Japanu - najavio je Massarotto.
|
U Borovu nastaje globalni proizvod
|
Mladen Obrenović/EPEHA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....