Posljednjih godina segmenti terenskih i SUV vozila doživjeli su neočekivanu ekspanziju, posebice kada je riječ o našem tržištu. Iako kod nas rijetko koji vlasnik takvih automobila ima pravu potrebu za njim, odnosno rijetko koji vozač iskorištava terenske mogućnosti, popularnost im je unatoč skupom održavanju sve veća.
Isto se može reći i za njihove pick-up inačice koje su pravi radni automobili. Ljudi većinom kupuju pick-upove zbog osjećaja sigurnosti i glomaznosti, ali i nešto povoljnije cijene od standardnih izvedbi. Naravno, postoji i mali postotak ljudi kojima su ovi terenci potrebni te iz njih izvlače maksimum.
Stoga smo napravili popis trenutačno najboljih radnih terenaca na našem tržištu. Prvo mjesto zauzeo je i najprodavaniji - Nissan. Tako je Navara, prema mnogima do sada, nabolji primjer kompromisa između pravog terenca koji je spreman prevesti tisuće kilograma tereta po svakojakim cesticama i, naravno, standardno svestranog SUV-a.
Izbor uključuje najopremljenije izvedbe s najjačim agregatima, jer ipak se ovdje radi o pet najboljih pick-upova.
Naš prvi izbor nameće se sam po sebi. Nakon što je na tržište došao Pathfinder, Nissan je odlučio predstaviti i radnu inačicu, što je, prema svemu sudeći, bio pun pogodak. Navara oduševljava svojim mogućnostima na terenu, ali i udobnosti u vožnji po asfaltiranim prometnicama. Također, 2,5-litreni dizelaš koji razvija 171 KS odlično obavlja sve zadatke, a pogon na sve kotače bez problema se nosi sa svladavanjem izvancestovnih prepreka. Iako dizajn kod ovih automobila nije na prvome mjestu, Navara izgleda moćno i relativno lijepo. Najopremljenija izvedba ovoga radnog automobila stoji ne malih 40.000 eura, no za ono što nudi zauzvrat može se reći da vrijedi tog novca.
Mitshubishijev radni terenac skriva se iza radnog imena L 200, a zbog svoje dugogodišnje popularnosti među kupcima smjestio se na drugo mjesto. Prednosti poput pouzdanosti i kvalitete oduvijek su bile vrlo dobro primljene kod naših kupaca. Najopremljenija izvedba stoji 34.150 eura, a pokreće ga 2,5-litreni dizelaš snage 136 KS.
Toyotin pogled na svijet radnih terenaca zove se Hilux. Iako je možda najrobusniji od svih, mana su mu cestovne performanse, zbog čega je zauzeo treće mjesto. Vrlo dobar 3,0-litreni dizelaš razvija 171 KS, a također ga krasi i vrlo kompaktan ovjes koji izvancestovne prepreke i zadaće obavlja bezprijekorno. Najopremljeniji model stoji 35.220 eura.
Svojedobno je zbog niske cijene u Hrvatskoj zavladala prava pomama za ovim automobilom. Iako se ne svrstava među pick-upove s najboljim terenskim osobinama, njegova povoljna cijena i pouzdanost dovele su ga na dobar glas. Najopremljeniji model stoji 28.500 eura, a pokreće ga 2,5-litreni dizelaš snage 143 KS.
Ssangyong je na našem tržištu prisutan već dulje, njihov radni terenac zove se Actyon Sports. Pokreće ga 2,0-litreni dizelski agregat koji istiskuje 141 KS, a naopremljenija izvedba stoji 31.000 eura. Posljednje mjesto zauzeo je zbog činjenice da mu dizajn i nije baš po ukusima ovdašnjih kupaca.
Marijo Musa
Isto se može reći i za njihove pick-up inačice koje su pravi radni automobili. Ljudi većinom kupuju pick-upove zbog osjećaja sigurnosti i glomaznosti, ali i nešto povoljnije cijene od standardnih izvedbi. Naravno, postoji i mali postotak ljudi kojima su ovi terenci potrebni te iz njih izvlače maksimum.
Stoga smo napravili popis trenutačno najboljih radnih terenaca na našem tržištu. Prvo mjesto zauzeo je i najprodavaniji - Nissan. Tako je Navara, prema mnogima do sada, nabolji primjer kompromisa između pravog terenca koji je spreman prevesti tisuće kilograma tereta po svakojakim cesticama i, naravno, standardno svestranog SUV-a.
Izbor uključuje najopremljenije izvedbe s najjačim agregatima, jer ipak se ovdje radi o pet najboljih pick-upova.
Naš prvi izbor nameće se sam po sebi. Nakon što je na tržište došao Pathfinder, Nissan je odlučio predstaviti i radnu inačicu, što je, prema svemu sudeći, bio pun pogodak. Navara oduševljava svojim mogućnostima na terenu, ali i udobnosti u vožnji po asfaltiranim prometnicama. Također, 2,5-litreni dizelaš koji razvija 171 KS odlično obavlja sve zadatke, a pogon na sve kotače bez problema se nosi sa svladavanjem izvancestovnih prepreka. Iako dizajn kod ovih automobila nije na prvome mjestu, Navara izgleda moćno i relativno lijepo. Najopremljenija izvedba ovoga radnog automobila stoji ne malih 40.000 eura, no za ono što nudi zauzvrat može se reći da vrijedi tog novca.
Mitshubishijev radni terenac skriva se iza radnog imena L 200, a zbog svoje dugogodišnje popularnosti među kupcima smjestio se na drugo mjesto. Prednosti poput pouzdanosti i kvalitete oduvijek su bile vrlo dobro primljene kod naših kupaca. Najopremljenija izvedba stoji 34.150 eura, a pokreće ga 2,5-litreni dizelaš snage 136 KS.
Toyotin pogled na svijet radnih terenaca zove se Hilux. Iako je možda najrobusniji od svih, mana su mu cestovne performanse, zbog čega je zauzeo treće mjesto. Vrlo dobar 3,0-litreni dizelaš razvija 171 KS, a također ga krasi i vrlo kompaktan ovjes koji izvancestovne prepreke i zadaće obavlja bezprijekorno. Najopremljeniji model stoji 35.220 eura.
Svojedobno je zbog niske cijene u Hrvatskoj zavladala prava pomama za ovim automobilom. Iako se ne svrstava među pick-upove s najboljim terenskim osobinama, njegova povoljna cijena i pouzdanost dovele su ga na dobar glas. Najopremljeniji model stoji 28.500 eura, a pokreće ga 2,5-litreni dizelaš snage 143 KS.
Ssangyong je na našem tržištu prisutan već dulje, njihov radni terenac zove se Actyon Sports. Pokreće ga 2,0-litreni dizelski agregat koji istiskuje 141 KS, a naopremljenija izvedba stoji 31.000 eura. Posljednje mjesto zauzeo je zbog činjenice da mu dizajn i nije baš po ukusima ovdašnjih kupaca.
|
Niss
an Navara
|
|
M
itsubishi L200
|
![]() |
Toyota
Hilux
|
![]() |
Ma
zda BT-50
|
![]() |
Ssa
ngyong Actyon Sports
|
Marijo Musa



Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....