U Hrvatskoj se isplati praviti Englez!

Kvaliteta usluga i prava potrošača su jedna od najzanimljivijih tema kojima se bavi Europska komisija. Povjerenica za ta pitanja Maglena Kuneva je prošlog tjedna izabrana za Europljanku godine. Potrošači, u vrijeme krize, postaju još važniji za mnoge koji ovise o njima. Zbog interesa potrošača EK je natjerala operatere mobilne telefonije na drastično smanjenje roaminga. Na žalost, to ne vrijedi za Hrvatsku te će moj račun, zbog trodnevnog boravka u Zagrebu tijekom kojeg se koristim belgijskim brojem, biti znatno veći.



U petak ujutro, kada mi je najviše telefon bio potreban, izgubio sam pristup bilo kojoj mreži u Zagrebu.



Iz redakcije Jutarnjeg lista dvaput sam zvao u Belgiju svojega providera. Nakon provjere rekli su mi da je s mojim brojem sve u redu i da je aktivan. Poručili su mi da će nazvati lokalnog providera u Hrvatskoj. Nazvao sam mrežu koju sam koristio te čekao na liniji više od deset minuta dok se netko nije javio. Kada sam objasnio problem, poručili su mi da pokušam isključiti i uključiti telefon, što sam ionako već bio učinio pet puta. Onda su me prespojili na “tehničara” što je trajalo desetak minuta. Nakon svega mi je rečeno da mi ne mogu pomoći jer „nisam njihov korisnik“. Na inzistiranje da jesam, putem roaminga, ponovljeno mi je da mi ne moraju pomoći jer nisam njihov korisnik, iako na njihovu siteu piše da su mi dužni pomoći. Odlučio sam se za drugu taktiku. Nazvao sam isti broj, ali izabrao usluge na engleskom. Nakon samo minute javio mi se “agent”.



Profesionalno me je uputio što trebam učiniti. Čekao je na liniji dok smo isprobavali sve opcije. Na kraju smo zaključili da jedini problem može biti roaming veza između belgijskog operatera i Hrvatske. Nijednom mi ta osoba nije rekla na engleskom da mi nisu dužni pomoći jer nisam njihov korisnik. Ja sam zapravo bio njihov korisnik, i to veliki jer sam vjerojatno minutu roaminga plaćao znatno više nego bilo gdje drugdje u Europi, a dobar dio tog novca ide hrvatskom operateru. Jedino mi je bilo “neugodno” kada su mi, dok sam bio na liniji, prišli kolege, a nisam im se mogao obratiti na hrvatskom dok sam se na telefonskoj liniji pravio Englez! I na kraju sam doznao točan problem i mirno čekao da se on riješi, što se i dogodilo.



U Hrvatskoj se očigledno ponekad isplati praviti se Englezom jer dobivate bolju uslugu.




Augustin Palokaj
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 18:32