Najluđe što bih napravila zbog ljubavi? Upustila se u istu! Tako je odgovorila
Nataša Janjić, koja trenutno snima ljubavni film “Dan mrak”, u kojem glumi djevojku
Jadranke Đokić. Film mlade redateljice
Sare Hribar govori o nekonvencionalnoj ljubavnoj vezi između dvije djevojke, a u priču se uključuje jedan muškarac.
Iako je priča zbog lezbijske tematike već pobudila veliki interes, Nataša se ne uzbuđuje previše oko toga hoće li se film svidjeti publici. - Ne uzbuđuje me činjenica što nešto više ili manje privlači pozornost publike. Tako i ta naša famozna lezbijska ljubav. Nemam potrebu to posebno objašnjavati. Riječ je o jednoj komornoj ljubavnoj priči, neostvarivoj iz niza razloga, a te razloge i sve između njih pokušali smo odigrati i to je ono što će ljudi vidjeti u tom filmu - kaže Nataša Janjić.
Natašu smo do sada gledali u nekoliko uspješnih filmova kao što su “Volim te” i “Sve džaba”, u brojnim TV projektima i kazališnim predstavama za koje je doibla više nagrada. Unatoč tomu, Nataša pripada u kategoriju “samozatajnih” glumaca koji svoj posao odrađuju bez “medijskih fanfara”, dok je velik broj Natašinih generacijskih kolega poprilično aktivan u valu televizijske hiperprodukcije.
- Ima i dobar djelić moje generacije koji je prilično neaktivan u cijeloj toj priči, ali ne i manje uspješan. Dapače! Svatko ima svoj put, prag umjetničke osjetljivosti i tko voli, nek’ izvoli. Oprezna sam s radom na televiziji, ne zazirem o njega, ali dobro ću odabrati jer ponuda je mnogo i radi se puno. Citirat ću svog profesora, koji je rekao da je ovaj posao maraton, a ne sprint - kaže Nataša.
Varijanta “trčanja maratona” za Natašu se pokazala prilično uspješnom. Naime, na jesen u kina dolazi srpski film “Sveti Georgije ubiva aždahu”, u kojem Nataša ima jednu od glavnih uloga. Riječ je o najskupljem srpskom filmu svih vremena, ako ne računamo one starije jugoslavenske ratne filmove koji su se bavili Drugim svjetskim ratom. Ovaj spektakl Srđana Dragojevića do sada je najzahtjevniji projekt koji je Nataša odradila u karijeri. Kao klinka je gledala filmove sa srpskim filmskim legendama kao što su Milena Dravić, Lazar Ristovski, Bora Todorović, Dragan Nikolić ili Branislav Lečić, a ovaj put stala je s njima pred kamere.
Oprezna sam s radom na televiziji. Ne zazirem, ali dobro ću odabrati. Gluma je maraton, a ne sprint
- Snimanje tog filma bilo je divno iskustvo. Upoznala sam legende nekadašnje jugoslavenske kinematografije, ali i generaciju novih, mladih srpskih glumaca i stekla neka divna prijateljstva. Oduševila me Milena Dravić, koja u filmu igra moju tetku, Bora Todorović je beskrajno duhovit, a Dragan Nikolić još je šarmantan unatoč godinama. Svakako da imamo i mi svoje velikane pred kojima trtarim kad se s njima susretnem na sceni ili u kadru, ali uzbuđenje pred ovima potencirano je činjenicom da ih nisam imala priliku dugo vidjeti, nikada sresti, a pamtila sam ih kao istinske zvijezde koje sam gledala cijelo djetinjstvo - povjerila nam se glumica.
Dragojevićev novi film drama je čija se radnja zbiva u razdoblju Prvog svjetskog rata, a Nataša je dobila ulogu Katarine, žene koja je u središtu priče između sadašnjeg supruga i bivšeg ljubavnika. Film se snimao cijelo prošlo ljeto na lokacijama u Deliblatskoj Peščari, na granici s Rumunjskom, na obalama Dunava, gdje je snimljen i film “Tko to tamo peva”.
- Za sada mi je Dragojevićev film zaista najzahtjevniji filmski projekt u kojem sam
‘ Dan mrak’ Za film Sare Hribar u kojem glumi s Jadrankom Đokić
Nataša kaže da je komorna ljubavna priča
sudjelovala. Svaki je na neki način najteži, posebno koliko sebe sve više upoznajem kao glumicu, a primjećujem da vodim silne bitke sa zadovoljavanjem vlastitih kriterija i očekivanja prema sebi. Ipak, ‘Sveti Georgije’ je obuhvatio čitav niz zahtjevnih glumačkih zadataka, od jezika i vremena do susreta s potpuno novom glumačkom ekipom i uvjetima koji su nalik hollywoodskima, od scenografije koja je uključivala čitavo selo sagrađeno za potrebe filma i nevjerojatno vjerno bojište, do silne vojske i krda raznih domaćih životinja koje su često punile plan u pozadini. Period snimanja produljio se i na šest mjeseci, tako da su i vremenske prilike bile ekstremne, od paklenih plus 45 do zimskih minusa, ledene kiše na kojoj sam, u blatu do grla, provela i nekoliko noći misleći da iz toga neću izaći živa - ako i živa, zdrava nikako - kaže Nataša.
Nataša je s filmovima koje je snimila do sada postigla i međunarodni uspjeh nakon što su dobili sjajne kritike u novinama poput New York Timesa.
- Svatko voli dobre kritike. Motiviraju me svakako, ali katkad i stvaraju pritisak. Sada već i sama imam svojevrsna očekivanja od sebe, a onda nema te kritike koja bi bila otrovnija ili poticajnija od vlastite. Do sada sam uvijek bila zadovoljna ulogama koje su mi bile ponuđene i koje sam naposljetku prihvatila. Trudim se poštovati svoj ukus, sudjelovati isključivo u onim projektima koje bih i sama rado gledala. Loše se osjećam ako imam bilo kakvu ispriku i ako nešto radim iz nekog drugog razloga osim užitka ili kvalitete istog. To je, naravno, vrlo individualno, ali kako je ovaj posao igra, da ne kažem umjetnost, jako sam nesretna ako nisam iskrena - zaključila je Nataša Janjić.
• Nedavno se govorilo o nekakvom incidentu u Gavelli između vas i redatelja Vasilija Senina. Što se zapravo dogodilo?
- Zašto čitate žuti tisak? (smijeh). Jako mi se svidio Galeb koji je Senin radio u ZKM-u i kad je došao raditi u Gavellu, rado sam pristala na suradnju iako mi se nije previše dopao tekst koji je odabrao, ali sam vjerovala da me ta suradnja može obogatiti na razne načine jer uvijek nekako možete naučiti iz talentiranih ideja. Međutim, u timskom radu dogodi se da nije sve glatko i da se ljudi ne prepoznaju i ne zavole, a kad nema ljubavi i zajedničkog cilja, suradnja je nemoguća. Tako je to puklo i reći ću samo da žalim ako sam iznevjerila svoje kolege, ali ovaj moj profesionalni abortus bila je samo potvrda onog što sam već rekla, u što jedino vjerujem, a to je da kad nešto radim, moram biti sto posto iza svega što taj projekt jest, inače zaista ne mogu raditi.
Merita Arslani
Iako je priča zbog lezbijske tematike već pobudila veliki interes, Nataša se ne uzbuđuje previše oko toga hoće li se film svidjeti publici. - Ne uzbuđuje me činjenica što nešto više ili manje privlači pozornost publike. Tako i ta naša famozna lezbijska ljubav. Nemam potrebu to posebno objašnjavati. Riječ je o jednoj komornoj ljubavnoj priči, neostvarivoj iz niza razloga, a te razloge i sve između njih pokušali smo odigrati i to je ono što će ljudi vidjeti u tom filmu - kaže Nataša Janjić.
Natašu smo do sada gledali u nekoliko uspješnih filmova kao što su “Volim te” i “Sve džaba”, u brojnim TV projektima i kazališnim predstavama za koje je doibla više nagrada. Unatoč tomu, Nataša pripada u kategoriju “samozatajnih” glumaca koji svoj posao odrađuju bez “medijskih fanfara”, dok je velik broj Natašinih generacijskih kolega poprilično aktivan u valu televizijske hiperprodukcije.
- Ima i dobar djelić moje generacije koji je prilično neaktivan u cijeloj toj priči, ali ne i manje uspješan. Dapače! Svatko ima svoj put, prag umjetničke osjetljivosti i tko voli, nek’ izvoli. Oprezna sam s radom na televiziji, ne zazirem o njega, ali dobro ću odabrati jer ponuda je mnogo i radi se puno. Citirat ću svog profesora, koji je rekao da je ovaj posao maraton, a ne sprint - kaže Nataša.
Varijanta “trčanja maratona” za Natašu se pokazala prilično uspješnom. Naime, na jesen u kina dolazi srpski film “Sveti Georgije ubiva aždahu”, u kojem Nataša ima jednu od glavnih uloga. Riječ je o najskupljem srpskom filmu svih vremena, ako ne računamo one starije jugoslavenske ratne filmove koji su se bavili Drugim svjetskim ratom. Ovaj spektakl Srđana Dragojevića do sada je najzahtjevniji projekt koji je Nataša odradila u karijeri. Kao klinka je gledala filmove sa srpskim filmskim legendama kao što su Milena Dravić, Lazar Ristovski, Bora Todorović, Dragan Nikolić ili Branislav Lečić, a ovaj put stala je s njima pred kamere.
Oprezna sam s radom na televiziji. Ne zazirem, ali dobro ću odabrati. Gluma je maraton, a ne sprint
|
|
Dragojevićev novi film drama je čija se radnja zbiva u razdoblju Prvog svjetskog rata, a Nataša je dobila ulogu Katarine, žene koja je u središtu priče između sadašnjeg supruga i bivšeg ljubavnika. Film se snimao cijelo prošlo ljeto na lokacijama u Deliblatskoj Peščari, na granici s Rumunjskom, na obalama Dunava, gdje je snimljen i film “Tko to tamo peva”.
- Za sada mi je Dragojevićev film zaista najzahtjevniji filmski projekt u kojem sam
‘ Dan mrak’ Za film Sare Hribar u kojem glumi s Jadrankom Đokić
Nataša kaže da je komorna ljubavna priča
![]() |
Nataša je s filmovima koje je snimila do sada postigla i međunarodni uspjeh nakon što su dobili sjajne kritike u novinama poput New York Timesa.
- Svatko voli dobre kritike. Motiviraju me svakako, ali katkad i stvaraju pritisak. Sada već i sama imam svojevrsna očekivanja od sebe, a onda nema te kritike koja bi bila otrovnija ili poticajnija od vlastite. Do sada sam uvijek bila zadovoljna ulogama koje su mi bile ponuđene i koje sam naposljetku prihvatila. Trudim se poštovati svoj ukus, sudjelovati isključivo u onim projektima koje bih i sama rado gledala. Loše se osjećam ako imam bilo kakvu ispriku i ako nešto radim iz nekog drugog razloga osim užitka ili kvalitete istog. To je, naravno, vrlo individualno, ali kako je ovaj posao igra, da ne kažem umjetnost, jako sam nesretna ako nisam iskrena - zaključila je Nataša Janjić.
• Nedavno se govorilo o nekakvom incidentu u Gavelli između vas i redatelja Vasilija Senina. Što se zapravo dogodilo?
- Zašto čitate žuti tisak? (smijeh). Jako mi se svidio Galeb koji je Senin radio u ZKM-u i kad je došao raditi u Gavellu, rado sam pristala na suradnju iako mi se nije previše dopao tekst koji je odabrao, ali sam vjerovala da me ta suradnja može obogatiti na razne načine jer uvijek nekako možete naučiti iz talentiranih ideja. Međutim, u timskom radu dogodi se da nije sve glatko i da se ljudi ne prepoznaju i ne zavole, a kad nema ljubavi i zajedničkog cilja, suradnja je nemoguća. Tako je to puklo i reći ću samo da žalim ako sam iznevjerila svoje kolege, ali ovaj moj profesionalni abortus bila je samo potvrda onog što sam već rekla, u što jedino vjerujem, a to je da kad nešto radim, moram biti sto posto iza svega što taj projekt jest, inače zaista ne mogu raditi.
|
I
ncident u Gavelli: ‘Sa Seninom nije bilo zajedničkog cilja’
|
Merita Arslani

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....