Pogledajte video

Naš poznati influencer napravio je jelo koje je podijelilo javnost: ‘Mislim da su neke stvari precijenjene...‘

‘Volim na Adventu pogledati što se nudi, no, iako nisam Grinch, mislim da su tamo neke stvari jednostavno precijenjene pa ću radije doma isprobati neki recept‘, kaže Andro Anić
 Hey Andro
‘Volim na Adventu pogledati što se nudi, no, iako nisam Grinch, mislim da su tamo neke stvari jednostavno precijenjene pa ću radije doma isprobati neki recept‘, kaže Andro Anić

Burek i sarma su dvije institucije za koje na prvu mislimo da se možda i ne bi trebale bisko sretati, no kod influencera Andre Anića, poznatog i kao Hey Andro, one su završile u istom receptu. Andro se bacio na pripremanje bureka od sarme, koja je hit na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu, a video s receptom je u jednome danu pogledalo oko 23 tisuće ljudi.

@hey_andro Pričekaj do kraja… 👀 Ispalo je PREDOBRO! 😂🧑🏻‍🍳✨ Nisam fan brzih opcija, ali ova vrećica spašava! 😁🙌🏻 Javite ako ste već probali i koji su vaši dojmovi! ❤ #fyp #heyandro #CapCut #burek #sarma ♬ original sound - hey_andro

- Sviđaju mi se recepti koji su fuzija, volim se igrati s takvim idejama. Volim na Adventu pogledati što se nudi, no, iako nisam Grinch, mislim da su tamo neke stvari jednostavno precijenjene pa ću radije doma isprobati neki recept. Ali jako volim, primjerice, štrukle u Esplanadi. To je nešto što uvijek rado odem pojesti – kaže nam Andro.

Burek od sarme napravio je od rižinog papira, zbog čega recept nema glutena, a Andro kaže da ga svatko može napraviti. To je i svojevrsni nastavak njegova prvog videa o bureku od rižinog papira, koji je skupio gotovo pola milijuna pregleda.

- Općenito se trudim izbjegavati pekare i prešao sam na prehranu s manje glutena, tako da mi je ovaj recept odlično sjeo. Obično se zaljubim u neko jelo i onda ga jedem dok mi ne dosadi, ponekad i mjesecima, a bojim se da će burek od sarme biti na tome popisu, a u cijelom mi je procesu pomogao i Fant, kojeg volim jer pomogne u brojnim situacijama, kako za sarmu, tako i za punjenu papriku i druga jela. Ipak, ne ide mi baš sve u kuhinji, bude tu i failova. Jednom sam radio realistično voće i ispalo je katastrofa, ali baš iz takvih spontanih situacija često ispadne dobar video – priznaje.

Fant za sve generacije

Upravo takve neočekivane, ali uspješne kombinacije savršeno se uklapaju u viziju kuhinje koju ima Fant, već godinama glavni saveznik u kuhinjama kad su u pitanju tradicionalna jela. Fant mješavine osmišljene su kao pomoć svima koji žele domaći okus bez kompliciranja, bilo da tek ulaze u svijet kuhanja ili traže sigurnu prečicu do provjerenog rezultata. Fant za punjenu papriku i sarmu, kao i Fant za gulaš i paprikaš, postali su sinonim za jela koja već generacijama povezujemo s toplinom doma, obiteljskim okupljanjima i sezonom hladnijih dana. Zbog njega, tradicionalna jela ne moraju biti rezervirana samo za vikende ili iskusne kuhare, već da uz Fant mogu postati jednostavan, brz i siguran izbor i za mlađe generacije koje traže ideje, ali i fleksibilnost.

image
Hey Andro

Božićni ugođaj na najjače

Burek od sarme je jelo posebno zbog načina pripreme, ali i zbog trenutka u kojem je nastalo. Andro priznaje da ga je ove godine uhvatio neuobičajen val entuzijazma, i to ne samo kulinarskog, nego i blagdanskog. Iako ranijih godina nije bio pretjerano vezan uz blagdane, ove sezone stvari su se promijenile. božićni duh kod njega je stigao ranije nego inače, a s njim i potreba da napravi nešto više od sadržaja za društvene mreže.

– Inače nisam bio nešto pretjerano u tome, ali ove godine sam postao abnormalni božićni entuzijast, već početkom prosinca. Nisam imao bor gotovo deset godina, a sad sam opet u tom nekom radosnom, veselom raspoloženju – priznaje.

Prije blagdana? Svađa

S Androm pričamo i o božićnim tradicijama.

- U obitelji imamo tradiciju da se dva dana prije blagdana posvađamo – smije se Andro, dodajući kako planira period oko Nove godine provesti sa svojim najbližima.

– Iz godine u godinu pokušavamo smanjiti megalomaniju po pitanju hrane i svega ostaloga. Ne idemo u goste; ili netko pokuca nama na vrata ili mi eventualno obiđemo prve susjede. U tome periodu ne idemo nigdje i doma smo – dodaje.

Ove je godine svjesno povukao ručnu kočnicu kad je riječ o društvenim mrežama i konstantnoj prisutnosti online.

– U kalendaru sam prekrižio određene dane jer mislim da svima treba odmor od interneta. Svi bismo se barem povremeno trebali maknuti od telefona. Imao sam obveze i nisam mogao snimati, ali shvatio sam koliko je zapravo zdravo ne biti stalno online – kaže.

Godinu na izmaku ne pamti po lakim trenucima, ali iz nje ipak izvlači lekcije.

– Godina mi je bila katastrofalna i nema potrebe to dodatno podebljavati. Sve je nekako brzo prošlo, neke stvari koje sam htio nisam ostvario, a neke koje jesam, nisam onako kako sam zamišljao. Čudne su mi te neparne godine, jednostavno se nisu poklopile – iskreno priznaje.

2026. stvorena za putovanja

Unatoč svemu, planova ne nedostaje, a fokus se polako prebacuje na putovanja i novi tip sadržaja.

– Imam najbolje moguće uvjete i hrpu ideja. Fokusirat ću se na putovanja jer vidim da ljudi to jako vole. Travel sadržaj mi sve više ima smisla – kaže.

Već početkom godine očekuje ga nekoliko putovanja, a s njima i zahtjevniji projekti.

– Sve je više zanimljivih videa, ali snimanja su zahtjevna. Cilj mi je pokrenuti neki novi projekt s pravim značenjem, a najbolje ideje mi često dođu spontano. Prvi put idem u Tursku, što me jako veseli – otkriva.

Dok Amerika zasad otpada, Europa ga i dalje iznenađuje.

– Puno sam putovao po Europi. Prvi put sam bio u Švicarskoj i mislio sam da tamo nema ničega, da je sterilno, ali sam se iznenadio. Ima jako zanimljive priče. Gdje god idem, napravim barem tri mala izvještaja – kaže.

Andro i dalje vjeruje u priče koje nastaju na terenu, među ljudima. U njegovim je videima jasno vidljivo kako je po struci novinar.

– Volim ljude i uvijek sam među njima. To je ta stara novinarska škola profesora Malovića; moraš biti među ljudima. Vjesnikova novinarska škola. Priča leži na cesti, samo treba pokucati na prava vrata. Vjerujem da novinarstvo neće propasti – zaključuje.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Podravke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2025 11:51