HAZU-ova OCJENA

DEVET ZAMJERKI AKADEMIKA NA NASTAVU HRVATSKOG PREMA NOVOM KURIKULUMU Ministrica tvrdi da je ocjena pozitivna, ali u recenziji se navodi niz kritika

 
 Bruno Konjević / CROPIX
 

Dogmatski pristup, nesuvislosti, nedosljednosti, obilje fraza, nejasnoća, brojna ponavljanja po načelu “copy-paste”, zamoran didaktički metajezik, pa i znanstveno neutemeljeni pojmovi - opisi su kojima su se u mahovima koristili akademici i pridruženi suradnici HAZU-a, pišući recenziju nacionalnog kurikuluma za hrvatski jezik.

Nakon što je ministrica obrazovanja Blaženka Divjak odlučila predati na recenziju u HAZU jedan od u javnosti najkritiziranijih kurikuluma rađenih pod vodstvom Borisa Jokića, jučer su u Ministarstvu objavili da je recenzija pozitivna. U priopćenju su naveli izjavu ministrice koja poziva sve političke stranke da se ugledaju na pozitivan primjer suradnje Ministarstva i HAZU-a.

Traže dopunu

Međutim, u recenziji koju Ministarstvo obrazovanja nije javno ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2025 05:40