POWER WOMAN

TVORNICA NOVCA MAJE ŠUPUT Kako je kraljica svadbi postala najveća poduzetnica estrade

Magazin Jutarnjeg lista 'Svijet' predstavlja nepoznatu, poslovnu stranu pjevačice koja je promišljeno postala najveća poduzetnica hrvatske estrade; osmislila je vlastiti brend Majushka, pa osim hrane i pića iz specijaliziranog kombija prodaje mikrofone, a ima i sladoled Majalicious
 Srećko Rundić
Magazin Jutarnjeg lista 'Svijet' predstavlja nepoznatu, poslovnu stranu pjevačice koja je promišljeno postala najveća poduzetnica hrvatske estrade; osmislila je vlastiti brend Majushka, pa osim hrane i pića iz specijaliziranog kombija prodaje mikrofone, a ima i sladoled Majalicious

Kad je prije petnaest godina Maja Šuput (40) počela nastupati na svadbama, kolege su ovu pjevačicu gledali s visoka. Danas, kad se parovi odlučuju na vjenčanje u terminu kada to Maji odgovara jer žele baš nju na bini na najvažniji dan svojih života, ti isti kolege otvoreno joj govore: “Svaka čast na viziji i upornosti, to je zaista siguran i unosan posao”. Vikendi kraljice zabave popunjeni su posljednjih 20 godina i ona gotovo godinu dana unaprijed zna u kojem će kutku svemira biti. Maja kao da nikada ne spava.

Putem društvenih mreža pratimo gdje pjeva, kako dobro jede, s kime se druži, gdje je proslavila rođendan i je li još uvijek zaljubljena u Nenada Tatarinova (36) kao prvog dana. U intervjuima je najčešće pitamo kad će roditi, kako izgleda njen ormar, gdje će na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 11:35