Baš je dobro što je Erika Vikman po nalogu organizatora Eurosonga morala zamijeniti kostim što ga je nosila na finskom izboru, pošto su ga čelnici EBU-a ocijenili previše "seksualnim", Erika se tako sinoć umjesto u lateks kostimu (kojeg je nosila u Finskoj), u Baselu pojavila u kreaciji koja djeluje rokerski i glamurozno.
Eriku vrijedi spomenuti i u kontekstu "body positivityja" jer je s mnogo samopouzdanja na scenu kročila u svom kostimu iako je ona barem za dva konfekcijska broja "veća" od standarda koji se obično nameće pop zvijezdama! Istina, body positivityja nije nedostajalo ni kod Maltežanke i Dankinje, no kod Erike to modno najbolje funkcionira.
Ona se osjećala kao zvijezda na pisti, a ne kao osoba koja se pokušava uklopiti u neki standard - smatra modni znalac Ivan Tandarić, koji drugo eurovizijsko polufinale ocjenjuje znatno zabavnijim i modno zanimljivijim od prvog. Uz Erikin erotičan nastup, pohvalio je i Australca Go-Joa:
"Njegov retro stil, pun parodije, savršeno je odgovarao ‘glupastoj‘ pjesmi. Iako se tijekom nastupa svlačio i na kraju ostao golog torza s crvenom maramom oko vrata, nije prešao granicu neukusa - suptilno je balansirao tako da seksualne aluzije ostanu dječje nevine", kaže Tandarić koji ističe i modni stil njemačkih predstavnika, Abora i Tynne, koji, kako kaže, sjajno odgovara njihovoj pjesmi, dajući cijelom nastupu mladenačku, klupsku atmosferu.
"Njihov nepretenciozan stil djeluje kao pravo osvježenje u usporedbi s pompoznim i pretrpanim kostimima drugih izvođača. Izdvaja ih u konkurenciji, jer na kraju krajeva, manje je ponekad više", napominje Tandarić kojeg pitamo što mu se modno nije dopalo.
PROČITAJTE VIŠE Finska predstavnica na Eurosongu mora promijeniti nastup, otkrila je zašto
"Moram priznati da me neobična instalacija na crnogorskoj predstavnici Nini nije osobito oduševila - djelovala je više kao eksperiment s modne piste ili kakva instalacija iz suvremene galerije, nego kao scenski kostim za Eurosong. Ipak, ne može se poreći da je vizualno bila upečatljivija nego što je to uspjela biti pjesmom, što, u konkurenciji vizualnog spektakla kakav Eurosong jest, svakako ide u plus.
Doduše, najveći modni promašaj večeri bio je češki predstavnik Adonxs. Njegova želja da bude ‘drugačiji‘ i ‘poseban‘ zapravo je ostavljala samo suprotan dojam: više je nalikovao na imitaciju Freddieja Mercuryja. Svojim ekscentričnim stilom Adonxs je bio poput nespretne kopije. Želja da bude originalan pretvorila se u pokušaj da se bude ‘poseban‘ po svaku cijenu, što je na kraju stvorilo dojam neoriginalnosti, a to ga je koštalo prolaska u finale gdje je za njegovu pjesmu svakako bilo mjesta", zaključuje Tandarić u trenutku dok organizatori Eurosonga otkrivaju raspored natjecanja u velikom finalu kojeg će otvoriti Norveška.
Slijede Luksemburg, Estonia, Izrael, Litva, Španjolska, Ukrajina, Velika Britanija, a jedan od favorita, JJ iz Austrije, nastupa deveti po redu. Potom se na binu penju Island, Latvija, Nizozemska, dok finski plavokosi uragan, odnosno Erika, na scenu izlazi kao trinaesta po redu. Nakon nje nastupaju Italija, Poljska, Njemačka, Grčka, Armenija, Švicarska, Malta, Portugal, Danska, a onda, kao dvadeset i treći dolaze najveći favoriti, veseli Šveđani koji pjevaju o sauni. Eurosong će glazbeno zatvoriti Francuska, San Marino i Albanija.
PROČITAJTE VIŠE Ovo je nastup s Eurosonga o kojem svi pričaju: Lateks, čizme, lascivni pokreti...
Što se kladionica tiče, one i dalje predviđaju gotovo sigurnu pobjedu Švedske. Drugo mjesto, prema njima, osvojit će Austrija, a slijede je Francuska i Nizozemska. U top 5 ušla je i Erika iz Finske, koja je u 24 sata skočila na kladionicama i svrstala se na peto mjesto s tendencijom rasta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....