NOVI TREND

Vlasnici hotela s pet zvjezdica izgubili živce: ‘Ti bahati, bezobrazni i nekulturni ljudi uništavaju nam posao!‘

Vlasnici luksuznih smještaja žale se na novu generaciju influencera

Influenceri u hotelima

 Instagram/
Vlasnici luksuznih smještaja žale se na novu generaciju influencera

Novo doba influencera izazvalo je kod luksuznih hotela noćnu moru iz više razloga. Naime, nekada su hoteli od pet zvjezdica bili rezervirani za bogate, slavne glumce i pjevače te kraljevske obitelji, koji su elegantno odsjedali u svojim sobama bez previše zahtjeva. Sada se vlasnici hotela, posebice u Velikoj Britaniji, žale na novu klijentelu koja je stigla pojavom društvenih mreža te na luksuzna mjesta dolaze influenceri, što uključuje sve od reality TV zvijezda do kreatora na OnlyFansu, tvrdeći da su "zahtjevni" te da prikazuju lažnu raskoš, dok stavljaju naglasak da u tu priču isključuju one "realne" influencere koji rade pravi online sadržaj.

Oni koji rade u luksuznoj hotelskoj industriji u Velikoj Britaniji kažu da je situacija postala toliko loša da se boje da bi pozlaćeni ugled objekata, stjecan desetljećima besprijekornom uslugom, uskoro mogao biti uništen ako se selfiji u jedva vidljivim haljinama na ogradama raskošnog stubišta nastave.

Bacali Rolexe u WC i razbijali Ferrarije, a sad ih gone Interpol i sudovi: Evo kako je završila najrazmaženija generacija interneta

Naime, influenceri ciljaju na najblještavija mjesta za boravak u zemlji kako bi prikupili sadržaj i osvojili više pratitelja. Ova nova vrsta klijenata ulazi, često s pratnjom i egom, koristeći hotele s pet zvjezdica po svom izboru kao fotogeničnu pozadinu, dok ih mnogi "pravi" gosti promatraju s užasom.

Kolumnistica Daily Maila, Nadine Dorries, proteklog je tjedna ispričala kako su influenceri "infiltrirali" svečanu zabavu u Claridge‘su, punu slavnih osoba, svi sa pametnim telefonima zalijepljenim za ruke. Prepričala je da su zvijezde društvenih mreža "neobično pozirale, mrmljale, gestikulirale, govorile u male krznene mikrofone stisnute među prstima, ponašale se kao da su oni pravi događaj." Ritz, Dorchester, Bvlgari, Limewood ili bilo koji Soho House, sve su to inače luksuzna mjesta u koje, da sada odete, sigurno ćete vidjeti iste scene.

Estelle Manor, luksuzni hotel i klub članova u Witneyju, još je jedno ekskluzivno odredište koje su zvijezde društvenih mreža visoko stavile na svoju listu želja za vikend "getaway". Iako je imanje otvoreno tek prije dvije godine, to mjesto je postalo ono koje treba vidjeti, ali i na kojem treba biti viđen. Dakako, tamo odsjedaju reality zvijezde i OnlyFans "influenceri". Njihovo osoblje reklo je za Daily Mail da neki od influencera koji se prijavljuju kod njih možda imaju impresivne profile na društvenim mrežama, ali da nisu uvijek toliko pristojni.

‘43 godine, nova djevojka, nova jahta, bez djece, milijunaš‘: Otkrivena prava istina o viralnoj objavi ovog influencera

"Naravno da ne možemo nikoga spriječiti da dođe ovdje i ne bismo to htjeli. Ali želimo da se bolje ponašaju. I možda spuste svoje telefone. To mijenja atmosferu", rekli su. Ono što se kroz Instagram onda gleda su jela u restoranima, snimljena iz savršenih kadrova. Zatim, glamurozne influencerice kako silaze niz stepenice hotela u mini haljinama i krznenim kaputima. Pa su tu i fotografije u donjem rublju na krevetima da se vidi kako uživaju, kupke s mjehurićima ili pak kako uživaju "pseći" influenceri koji dovode svoje ljubimce na uživanje u hotele s pet zvjezdica.

Postoji mnogo pitanja kada je u pitanju koliko su hoteli uključeni u ovu lavinu online sadržaja. Jedan izvor informacija iz industrije rekao je za Daily Mail da su influenceri poznati po tome što jednostavno uđu, snime video i fotografije koje žele, a zatim odu, stvarajući iluziju raskošnog načina života koji u stvarnosti ne postoji. "S njima zapravo može biti jako zahtjevno raditi. Prošli tjedan sam sjedio u hotelskom baru nakon što sam prisustvovao događaju i gledao kako influencerica snima sadržaj. S njom su bile dvije osobe, jedna za video, a druga za fotografije. Doslovno je samo sjedila i pozirala. Gledao sam i pomislio: ‘Kako smo došli do ovoga?‘." Dakako, naglašavaju kako ih ne treba sve stavljati u isti koš, jer postoji i ona druga strana ozbiljnih influencera, vještih kreatora sadržaja koji naporno rade na stvaranju autentičnog sadržaja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 21:53