NA METI KRITIKA

Najljepša sportska novinarka pojavila se u kontroverznoj reklami koja je zabranjena u Italiji: ‘To je tužno i neprimjereno‘

Diletta u reklami promovira brend obuće, a jedna je scena izazvala lavinu negativnih reakcija

Diletta Leotta

 Alberto Pizzoli/Afp
Diletta u reklami promovira brend obuće, a jedna je scena izazvala lavinu negativnih reakcija

Sportska novinarka i voditeljica Diletta Leotta ovih se dana našla u centru pozornosti zbog kontroverzne reklame. Riječ je o reklami za brend radne obuće U-Power, a reklama u kojoj sudjeluje je zabranjena u Italiji. Razlog je taj što, prema mišljenju nadležnih, reklama seksualizira dječji pogled.

Diletta u reklami govori o cipelama, a u pozadini druga žena nastupa na pozornici i to u jako kratkoj suknji. Video potom prikazuje dječaka koji gleda prema pozornici, sa zadivljenim pogledom. Na kraju reklame nekoliko muškaraca oduševljeno isprobava obuću tog brenda, a jedan od njih je tenisicu trljao od lice.

PROČITAJTE VIŠE Ovako to izgleda kada se najseksi novinarka svijeta sredi za noćni izlazak

Scena s dječakom je izazvala lavinu negativnih reakcija, uključujući i onu talijanskog instituta za samoregulaciju oglašavanja. Institut je 9. svibnja zaključio da spomenuta reklama krši članak 11. Etičkog kodeksa kojim se zabranjuje prikazivanje ponašanja ili stavova koji mogu dovesti do seksualiziranja djece. Zbog toga su naredili da se reklama prestane emitirati.

Brend je potom iskoristio umjetnu inteligenciju te stvorio novu verziju reklame, ovaj put s mađioničarem koji pokazuje trikove na pozornici.

Reklama je razljutila i talijansku novinarku Selvaggiu Lucarelli koja se oglasila na društvenim mrežama. "Reklama započinje kadrom djeteta snimljenog straga, koje stoji ispod pozornice na kojoj žena pjeva u minici koja joj jedva prekriva prepone. Zatim slijedi kadar dječakova lica, otvorenih usta i pogleda prema gore, gotovo kao da gleda u Gospu. U suštini, dijete u reklami po prvi put ‘vidi‘ žensko donje rublje. To je tužno i neprimjereno sredstvo za prodaju cipela", rekla je ona.

PROČITAJTE VIŠE Udala se najljepša sportska novinarka, objavila je sanjive prizore s bajkovitog otoka

Oko cijele situacije se oglasio Franco Uzzeni, osnivač U-Powera. "Zlonamjernost je u oku promatrača. Ali barem znamo da je naš oglas privukao pažnju i donio rezultate, s obzirom na rast prodaje", istaknuo je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 20:22