KONTROVERZNA SURADNJA

Slavna pjevačica ismijala Sydney Sweeney zbog nove kampanje: ‘Znaš da je loše kad ti se čak i ona ruga...‘

Kampanja koju je glumica snimila za popularni američki brend nije postigla očekivani uspjeh

Sydney Sweeney

 American Eagle/Planet/Profimedia
Kampanja koju je glumica snimila za popularni američki brend nije postigla očekivani uspjeh

Američka glumica Sydney Sweeney izazvala je podijeljena mišljenja novom kampanjom "Great Jeans" za brend American Eagle. Posebno je kontroverzan postao njezin monolog koji je sada na društvenim mrežama ismijala i pjevačica Doja Cat.

"Geni se prenose s roditelja na potomstvo, često određujući osobine kao što su boja kose, osobnost pa čak i boja očiju. Moje traperice su plave", rekla je Sydney, igrajući se pritom s engleskim riječima "jeans" i "genes". Doja je odlučila izrecitirati njezin monolog s pretjeranim južnjačkim naglaskom.

Sydney Sweeney je upravo zapalila Internet. Kontroverzi ne manjka: ‘Woke je mrtav, sahranila ga je!‘

Video koji je pjevačica objavila na TikToku, a u kojem je, kako mnogi smatraju, ismijala Sydney, prikupio je 16.7 milijuna pregleda te desetke tisuća komentara.

"Znaš da je loše kad te čak i Doja ismijava zbog toga", "Nikada nisam mislila da ću doživjeti dan kada će se Doja Cat rugati Sydney Sweeney, ali evo nas", "Doja je opet na pravoj strani povijesti", pisali su joj u komentarima.

image

Sydney Sweeney

American Eagle/Planet/Profimedia

Inače, slogan ove kampanje je: "Sydney Sweeney ima odlične traperice", ali i igru s riječju "genes", što je navelo obožavatelje na razmišljanje o genetici plavokose i plavooke žene. Upravo zbog toga se kampanja našla na meti izrazito negativnih komentara. Neki su na društvenim mrežama optužili American Eagle za to da promovira eugeniku, diskreditiranu znanstvenu teoriju o tome da se ljudska rasa može poboljšati uklanjanjem manje poželjnih osobina.

Sydney Sweeney ima novog dečka? Snimljeni su na izletu, lijepa glumica nije skidala osmijeh s lica

Pojedinci su kritizirali kampanju "Great Jeans" zbog toga što, prema njihovom mišljenju, promovira "nacističku propagandu". Većina se pak složila da je kampanja bila usmjerena na muškarce, a ne na žene za koje je proizvod i namijenjen. Ovo se mišljenje pojavilo zbog izazovnih fotografija koje je Sweeney snimila za brend.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 03:46