ČVRSTO JE ODLUČILA

Sydney Sweeney ne želi razgovarati o kontroverznoj reklami: ‘Nisam ovdje kako bih pričala o trapericama‘

Iako je kontroverzna reklama primila mnoge negativne komentare, ista je postala najuspješnija reklama koju je brend ikad snimio

Sydney Sweeney

 American Eagle/Planet/Profimedia
Iako je kontroverzna reklama primila mnoge negativne komentare, ista je postala najuspješnija reklama koju je brend ikad snimio

Američka glumica Sydney Sweeney priprema se za Filmski festival u Torontu koji je započeo u četvrtak, a uoči prestižnog događaja je istaknula da neće odgovarati na pitanja o kontroverznoj kampanji koju je prošli mjesec snimila za brend American Eagle.

Očekuje se da će Sweeney prisustvovati festivalu kako bi promovirala svoj film "Christy", u kojem ima ulogu boksačice Christy Martin.

"Ovdje sam kako bih podržala svoj film i ljude koji su sudjelovali u njegovom stvaranju, nisam ovdje kako bih razgovarala o trapericama. Ovaj film je o Christy i to je sve o čemu ću tamo razgovarati", rekla je ona za Vanity Fair. Sydney je odbila pričati o reklami i kada su je o tome pitali tijekom intervjua za Wall Street Journal.

Sydney Sweeney pokazala atribute u još jednoj reklami, nije nedostajalo kontroverze i kritika: ‘Zar nismo ništa naučili?‘

Glumica se našla na meti kritika nakon što se pojavila u reklami za traperice brenda American Eagle, čiji je slogan bio: "Sydney Sweeney has great jeans" ("Sydney Sweeney ima sjajne traperice"). Slogan se igrao s riječima "jeans" i "genes" (geni), što je mnoge navelo na razmišljanje o genetici plavokose i plavooke žene.

Popularni brend i glumicu su optužili za promicanje eugenike te nacističke propagande, a zbog svega su mnogi pozvali na bojkot njezinog novog filma "Americana" koji je svoju premijeru imao prošli mjesec. Film nije postigao veliki uspjeh te je zaradio 840.000 dolara tijekom prvog vikenda prikazivanja.

Sydney Sweeney opet viđena u društvu najomraženijeg tipa glazbene industrije: Uhvaćeni su u našem susjedstvu

Unatoč negativnim reakcijama, American Eagle je izvijestio o prihodu od 1.28 milijardi dolara, a ta brojka odražava prodaju za kvartal koji je završio 2. kolovoza. Uz to, Sydneyine traperice po mjeri su bile rasprodane u tjedan dana, jakna u jednom danu, a online trgovina "Syd‘s Picks", posvećena njoj, morala se obnavljati četiri puta. Brend je izvijestio i o porastu broja novih kupaca u svim saveznim državama SAD-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 06:44