ZAGREB - U petak uvečer Nova TV se u nekoliko navrata pohvalila u svom Dnevniku da je njezina nova sapunica “Larin izbor” prodana u 17 zemalja i da je pred njom potencijalna publika od oko 180 milijuna gledatelja.
Nije loše, tim više što je našim sapunicama dosad glavno tržište bila regija, a sada se jedna od njih napokon probila i u Češku i Slovačku.
Nešto ranije, na prezentaciji prve dvije epizode “Larinog izbora” u prostorijama Nove TV, Siniša Svilan povjerio je nama novinarima da je u Češkoj krahirala turska “1001 noć”, dok je pred njihovim proizvodom lijepa budućnost. Znači li to da turska invazija jenjava i da će sada hrvatske sapunice preplaviti Europu? Nisam baš siguran.
Lasta ne čini proljeće
Od prodaje nekog proizvoda na strano tržište pa do njeg...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....