NOVA KAMPANJKA

Manekenski debi poznatog glumca na Cro-a-Porteru: Evo kako se Mislav Čavajda u modnim vodama

Hrvatska muška modna scena iz dana u dan postaje sve zanimljivija. U najnovijoj kampanji dizajnera Tomislava Bahorića kao zaštitno lice pojavljuje se glumac Mislav Čavajda, odjeven u plavi kombinezon, odnosno u radničku manduru interpretiranu na avangardan način.

- Mislav Čavajda je poznat po svojem osebujnom i individualnom modnom izražaju i kao takav je idealan da preuzme glavnu ulogu u kampanji za kolekciju Deep blue(s)’ - kaže dizajner Tomislav Bahorić, zakleti minimalist i zaljubljenik u crno i avangardu. U svojoj kolekciji, čije je predstavljanje na rasporedu prvog dana Cro-a-Portera, 21. ožujka, u Laubi - kući za ljude i umjetnost, Bahorić radi odmak u smislu boje.

- Deep blue(s) je dvojak naziv, koji igrom riječi predstavlja boju, ali i stanje duha. Plava boja kao ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 04:12